تیم پرادعای تبریزی حذف شد / 4 قدم تا آسیا بین راه به دره ختم شد


مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست برابر نماینده گیلان در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی با این مسابقات وداع کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، تیم های تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی از ساعت 14 و سی دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان نود دقیقه و 120 دقیقه تلاش به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

 

تراکتوری ها ضربه پنالتی خود را توسط ترشیز به هدر دادند تا ملوان انزلی در نهایت 5 بر 4 پیروز شده و  به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد.

 

سپاهان حریف پرسپولیس در آزادی

 

تيم فوتبال سپاهان با برتري برابر راه‌آهن، حريف پرسپوليس در مرحله يك‌چهارم نهايي جام حذفي شد.

 

ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و راه‌آهن در چارچوب مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برتري 4 بر صفر ميزبان خاتمه يافت.

 

سپاهان با گلزني هادي عقيلي در دقيقه 2، اميد ابراهيمي در دقيقه 30، ابراهيم توره در دقيقه 64 و رضا عنايتي در دقيقه 90+2 با نتيجه 4 بر صفر به برتري دست يافت تا در مرحله يك چهارم نهايي بايد در ورزشگاه آزادي به مصاف پرسپوليس برود.

 

 

قضاوت اين ديدار برعهده عليرضا فغاني بود. وي به احسان حاج‌صفي و ابراهم توره از سپاهان كارت زرد نشان داد. همچنين قاسم زاغي‌نژاد، مربي سپاهان را در دقيقه 80 از زمين بازي اخراج كرد.

 

گفتنی است ؛ شهرداری یاسوج پدیده این فصل جام حذفی که با حذف نایب قهرمان اسیا به این مرحله رسیده با نتیجه 1-0 توانست کاوه تهران را شکست دهد. تا در مرحله بعد حریف استقلال شود.

 

استیل اذین هم با نتیجه 2-0 در تهران مقابل فولاد خوزستان تن به شکست داد تا شکستی تلخ با هدایت خاکپور و سلطان داشته باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)