پرسپولیس نیوز : پیشکسوت داوری درباره عملکرد علیرضا فغانی و دستیارانش در داربی 77 تهران گفت، پیام صادقیان و محمد قاضی باید از زمین بازی اخراج می‌شدند.

پرویز سیار درباره قضاوت تیم داوری بازی استقلال و پرسپولیس گفت: اولین نکته این است که به خاطر شروع بازی راس ساعت 18:50 باید به داور نمره‌ 20 بدهیم که این اقدام حرکتی بر پایه نظم بود.

این کارشناس داوری ادامه داد: دقیقه 4 خطای خشن و شوت بی‌مبالات سیدمهدی سیدصالحی حداقل یک کارت زرد برای او داشت که داور از این کار صرف‌نظر کرد. هم‌چنین در دقیقه 3 بازی داور بابت ضربه محسن بنگر به سینه‌ مهدی نظری به او کارت زرد داد و هم‌چنین پس از آن به مهدی نظری کارت زرد داد و باید گفت اگر بازیکن استقلال می‌بایست اخطار بگیرد چرا داور در ابتدا نسبت به آن اقدام نکرد تا بنگر را مجبور به چنین واکنشی نکند و کاش همان اول به نظری اخطار می‌داد، نه برای این‌که بنگر را آرام کند.

وی هم‌چنین ادامه داد: اعتراض قلعه‌نویی در یک صحنه نسبت به تصمیم داور بی‌مورد بود و داور می‌توانست با او برخورد کند. در دقیقه 87 بازی خطای پیام صادقیان بر روی جواد نکونام باید با کارت قرمز داور روبه‌رو می‌شد؛ زیرا فقط به قصد زدن پای نکونام تکل رفت و باید گفت حداقل این حرکت یک کارت زرد بود ولی اگر داور کارت قرمز می‌داد او را تحسین می‌کردم.

سیار هم‌چنین درباره‌ی تکل محمد قاضی بر روی پای پیام صادقیان در دقیقه 92 نیز گفت: این حرکت نیز یک کارت قرمز داشت؛ زیرا قاضی فقط به قصد زدن پای او رفت اما داور در این صحنه نیز کارت زرد داد.

پرویز سیار در پایان عملکرد تیم داوری را در این بازی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تیم داوری فوق‌العاده از آمادگی بدنی بالایی برخوردار و در تمامی صحنه ها حاضر بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)