مرجع خبری پرسپولیس : مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس با عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر برگزاری تمرینات این تیم پشت درهای بسته گفت: بزودی با تکمیل امکانات مجموعه درفشی‌فر برنامه‌های خوبی برای خبرنگاران داریم.

ریاضتی در حاشیه برگزاری نشست خبری پیش از دیدار تیمهای پرسپولیس و فولادخوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما قبول داریم برگزاری تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته طی چند روز گذشته باعث دلخوری خبرنگاران شده است اما آنها باید شرایط ما را درک کنند.

ورزشگاه درفشی‌فر در حال تکمیل شدن است و 95 درصد کارهای اجرایی آن انجام شده و بزودی با باز شدن درب پشتی که جای پارک ماشین هم دارد خبرنگاران و هواداران می‌توانند از جایگاه مخصوص خود تمرینات تیم را تماشا کنند.

وی با بیان اینکه پس از بازسازی ورزشگاه درفشی‌فر جایگاه خبرنگاران از هواداران مشخص و امنیت و کنترل تمرین بیشتر می‌شود، ادامه داد: سیاست اصلی سردار رویانیان تعامل و احترام به رسانه‌هاست و روی این مسئله واقعا تاکید کرده است تا با رسانه‌ها بهترین همکاری را داشته و شرایط مطلوبی برای آنها فراهم شود.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس ادامه داد: در این رابطه بخشی از ورزشگاه به صورت اتاقکی مجهز به صندلی‌های شیک و لپ تاپ می‌شود. همچنین قرار است قبل از تمرینات خبرنگاران با یک مربی و یک بازیکن گفتگو کنند که یک کار قشنگ است تا رسانه‌ها در عمل از ما راضی شوند.

ریاضتی در پایان بار دیگر از خبرنگاران به خاطر اتفاقات اخیر و برگزار شدن تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های آینده باشگاه خبرنگاران بدون هیچ مشکلی بتوانند اخبار تمرینات تیم را پوشش دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)