پرسپولیس نیوز : سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد بعضی از تصمیمات اشتباه از سوی مسئولان نباید به تیم ملی ربط داده شود.

سیدجلال حسینی پس از خداحافظی از تیم ملی در نشست خبری امروزش اظهار داشت: خیلی هیجان‌زده هستم و از همه شما تشکر می‌کنم که اینجا حضور دارید. واقعاً خودم فکر نمی‌کردم این نشست خبری اینقدر شلوغ شود. از آقای گرشاسبی و برانکو ممنونم. آنها همیشه کنارم بودند. این تصمیم را چند ماهی بود که گرفته بودم و می‌خواستم خداحافظی کنم، اما هر بار دودل می‌شدم و تصمیم سختی برای من بود. در نهایت با آقایان برانکو و گرشاسبی صحبت کردم و می‌خواستم روز جمعه خداحافظی‌ام را اعلام کنم که این تصمیم را روز شنبه بیان کردم.

۷ سال در تیم ملی شاگرد کی‌روش بودم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم
وی ادامه داد: اینجا جا دارد از مربیان خودم تشکر کنم. از برانکو که مرا برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرد. از امیر قلعه‌نویی که در تیم ملی به من بازی داد و همیشه در ترکیب تیمش بازی کردم. از علی دایی که در تیم سایپا و تیم ملی کنار من بود و همواره کمکم کرد. همچنین از افشین قطبی که بسیار مرا یاری کرد. از کارلوس کی‌روش هم تشکر می‌کنم. من هفت سال شاگرد کی‌روش در تیم ملی بودم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. من همچنین باید امروز تشکر کنم از مردم شهرم، انزلی که مرا ساختند. سه سال در تیم سایپا بازی کردم و از سایپایی‌ها هم بابت آن دوران تشکر می‌کنم. مهم‌تر از همه هواداران بی‌نظیرمان هستند که همیشه حمایت‌مان کردند.

به خاطر شکست در فینال آسیا شرمنده هواداران هستم
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه «نهایت تشکر را از هواداران دارم»، تصریح کرد: امیدواریم به عنوان کاپیتان پرسپولیس بتوانم دل آنها را شاد کنم. به خاطر شکست در فینال آسیا شرمنده هواداران هستم، اما مطمئن باشند که با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم تا بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم جنگیدن برای خوشحالی مردم است
وی در پاسخ به این پرسش که برای او بازی خداحافظی گرفته نشده است و آیا از این موضوع ناراحت نیست، گفت: فکر می‌کنم برای همه کسانی که از بازی‌های ملی خداحافظی کردند، چنین شرایطی وجود داشته است. این موضوع هم هیچ وقت درست نشده است. برای ما از همه مهم‌تر مردم هستند و اینکه نظرشان درباره ما چیست. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم جنگیدن برای خوشحال کردن مردم است.

تکذیب ادعای کی‌روش توسط سیدجلال
حسینی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه کارلوس کی‌روش اخیراً گفته بود که سیدجلال حسینی و وحید امیری با استقلال قرارداد بسته بودند، اما حسین هدایتی شبانه به اردوی تیم ملی رفت و آنها را پرسپولیسی کرد، گفت: اصلاً چنین چیزی امکان ندارد! اگر جایی دیده باشید که من با باشگاهی قرارداد ببندم و اصلاً با آنها صحبت کنم و بعد از آن جای دیگری بروم، چنین چیزی امکانپذیر است! من بعد از حضورم در پرسپولیس به قطر رفتم و بعد یک سال به نفت رفتم و دوباره به پرسپولیس برگشتم که باشگاه خودم بود. امکان ندارد چنین اتفاقی که گفتید رخ داده باشد.

از حمایت‌های مردم هیجان‌زده‌ام
کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه اعضای کادر فنی تیم ملی با کوچک‌ترین واکنشی از سوی برانکو در اینستاگرام علیه او پست می‌گذارند، اما با اینکه ۲۴ ساعت از خداحافظی او گذشته هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی تیم ملی نسبت به خداحافظی‌اش واکنش نشان نداده‌اند، اظهار داشت: فکر می‌کنم تمام آنهایی که اینجا حضور دارند برای من بسیار باارزش هستند و از حضورشان بسیار خوشحالم. همان‌طور که گفتم مهمترین چیز برای من مردم کشورم هستند و اینجا می‌خواهم از علی پروین و علی کریمی و البته همه دوستانی که در این مدت و از دیروز تا به حال از من حمایت کردند، تشکر کنم، تمام آنهایی که به عنوان بازیکن کنارشان بودم و مردمی که همیشه برای خوشحالی آنها بازی کردم. من از دیروز تا حالا وقتی این حمایت‌ها را دیدم، بسیار هیجان‌زده‌ام.

از این به بعد تمام توان و تمرکزم را در پرسپولیس می‌گذارم
وی در پاسخ به این سؤال که اگر سرمربی بعدی تیم ملی او را مجدداً به تیم ملی دعوت کند آیا حاضر است به تیم ملی بازگردد، گفت: نه، این تصمیمی است که اکنون گرفته‌ام و با مشورت با آقای برانکو و گرشاسبی تصمیم نهایی گرفته شد. همیشه سعی کردم به تیم ملی کمک کنم و اگر جایی نتوانستم، از توانم خارج بوده است. اکنون هم تمام توان خود را برای باشگاه پرسپولیس خواهم گذاشت. در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان به من نیاز دارند و می‌خواهم تمام توان و تمرکزم را اینجا بگذارم.

کنار گذاشتن من از تیم ملی تصمیم کی‌روش بود و باید به آن احترام بگذاریم
حسینی درخصوص اینکه به گواه آمار بهترین بازیکن چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و در تیم ملی هم جزو بازیکنانی بود که بیشترین دقایق حضور در ترکیب را داشت، اما به یکباره از جام جهانی کنار گذاشته شد و صادق محرمی هم با وجود درخشش در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شد، اما پس از جدایی از پرسپولیس او را به تیم ملی دعوت کردند و آیا با این شرایط فکر می‌کند عدم حضورش در تیم ملی به خاطر حضور در پرسپولیس بوده و قربانی این اتفاق شده است، اظهار داشت: همه من را می‌شناسند. هر جا بودم تلاش کردم برای تیمم بهترین باشم. این هم تصمیم سرمربی تیم ملی بوده و ما باید به آن احترام بگذاریم. ما موظف هستیم این تصمیم را قبول کنیم. هر جا باشم تلاشم را برای تیم ملی انجام می‌دهم و همان‌طور که گفتم همیشه برای هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی رقیب بودم و اکنون هوادار تیم ملی هستم. این هم نظر لطف شماست که جا دارد از این بابت تشکر کنم.

دنبال بازی خداحافظی از تیم ملی نیستم
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان فدراسیون فوتبال را از تصمیم خود باخبر کرده بود تا برای او برنامه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: من اول از همه در این خصوص با همسرم صحبت کردم و سپس با گرشاسبی و برانکو مشورت کردم. فکر می‌کنم همه بازیکنانی که در تیم ملی حضور داشتند چه آنهایی که خداحافظی کردند و چه آنهایی که همچنان برای تیم ملی بازی می‌کنند، تلاش‌شان برای خوشحال کردن مردم است. من خودم کسی نیستم که به دنبال بازی خداحافظی باشم و اکنون هم خوشحالم که این جمعیت در کنفرانس حضور دارند و از دیروز تا الان با محبت بسیاری از سوی مردم مواجه شده‌ام.

نباید بعضی تصمیمات اشتباه از سوی مسئولان را به تیم ملی ربط بدهیم
وی در واکنش به سؤالات حاشیه‌ای درباره عدم حضورش در تیم ملی گفت: واقعاً دوست نداشتم این‌گونه پاسخ بدهم. این را باید بگویم که همیشه هوادار تیم ملی هستم و فکر می‌کنم نباید بعضی تصمیمات اشتباه از سوی مسئولان را به تیم ملی ربط بدهیم. به طور مثال فکر می‌کنم بازی تدارکاتی برای تیم ملی بسیار خوب باشد و باید به این نکته توجه شود، اما مسئولان در این خصوص به خوبی عمل نمی‌کنند. اکنون در آستانه جام ملت‌ها فکر می‌کنم همه باید یکرنگ و یکدل باشیم و همان‌طور که دیدید در روسیه و برزیل مردم تیم ملی را تنها نگذاشتند و مطمئناً این بار هم تیم ملی را تنها نخواهند گذاشت.

دوست داشتم جام جهانی دوم را هم تجربه کنم اما نشد
حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا در دوران حضورش در تیم ملی چیزی بوده که حسرتش را بخورد، تصریح کرد: رویای من همیشه حضور در جام جهانی بود. خوشحالم که در یک جام جهانی بازی کردم و خیلی زحمت کشیدم برای حضور در جام جهانی، اما دوست داشتم جام جهانی دوم را هم تجربه کنم که اینطور نشد.

فعلاً‌ تمام تمرکز روی بازی با ذوب‌آهن است!
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا پس از خداحافظی از فوتبال به دنبال حضور در عرصه مربیگری خواهد بود یا خیر، گفت: می‌بینید که ما در فوتبال‌مان حتی از برنامه لیگ‌مان نیز خبر نداریم! اکنون تمام تمرکز من روی بازی ذوب‌آهن است و نمی‌توانم به مسائل دیگری فکر کنم.

از همه مهم‌تر هواداران هستند
وی در واکنش به این صحبت که هواداران هنوز خداحافظی او از تیم ملی را نپذیرفته‌اند و واکنش‌های آنها به خداحافظی کاپیتان پرسپولیس انتقاد به کادر فنی تیم ملی است که چرا بازیکنانی با وجود بدون تیم بودن در تیم ملی حضور دارند، اما او در آماده‌ترین شرایطش نباید به تیم ملی دعوت شود، گفت: هواداران ما بی‌نظیرند. آنها این موضوع را در آسیا به صورت ویژه‌تر نشان دادند. آنها همیشه از ما حمایت کردند و بارها شرمنده‌شان شدیم. از روز گذشته هم لطف آنها بسیار زیاده بوده و امیدوارم از این پس تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا کنار هم بتوانیم خوشحالی هواداران را بیشتر کنیم. من از همه مهم‌تر این هواداران را می‌دانم و متوجه ناراحتی آنها نیز هستم، اما همان‌طور که گفتم باید برای خوشحالی آنها تلاش کنیم.

حسینی افزود: متأسفانه لیگ ما شرایطش بسیار سخت است، اما استعدادهای زیادی در فوتبال‌مان حضور دارند. من هم مثل بسیاری از بازیکنان باید تلاش و تمرین بیشتری داشته باشم.

در مورد خداحافظی‌ام از فوتبال از گرشاسبی سؤال کنید
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و پس از آن از فوتبال خداحافظی خواهد کرد یا همچنان فوتبال بازی می‌کند، گفت: بهتر است این سؤال را از آقای گرشاسبی بپرسید!

هواداران ما همیشه تیم ملی را حمایت کرده‌اند
وی در واکنش به این موضوع که آیا برای کمتر شدن تنش بین هواداران پرسپولیس و تیم ملی برای آنها پیغامی دارد یا خیر، گفت: من همیشه دوست دارم که این تنش‌ها بین هواداران کمتر باشد. هواداران ما هم همیشه تیم ملی را حمایت کرده‌اند. من هیچ وقت تنش را دوست ندارم. همان‌طور که دیدید قبل از بازی با تراکتورسازی هم با مسعود شجاعی بیانیه دادیم که تنشی بین هواداران دو تیم نباشد. اکنون هم امیدوارم این تنش با تیم ملی کمتر شود.

حسینی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به نتایجی که برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گرفته است احتمال حضور او در تیم ملی پس از جدایی کارلوس کی‌روش وجود دارد و اگر برانکو او را بار دیگر به تیم ملی دعوت کند به این تیم باز می‌گردد، گفت: من با مشورت با برانکو و گرشاسبی این تصمیم را گرفتم و از بازی‌های ملی خداحافظی کردم.

طلبی از دوران حضور در تیم ملی ندارم
کاپیتان پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا از زمان حضورش در تیم ملی از بابت پاداش‌های پیروزی با تیم ملی طلبی از فدراسیون فوتبال دارد یا نه گفت: خیر، من طلبی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)