پرسپولیس نیوز : سیدجلال حسینی،‌ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نقش تماشاگران را در پیروزی این تیم مقابل الدحیل تأثیرگذار و حمایت آنها را بی‌سابقه دانست.

سیدجلال حسینی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر انتخاب شد، درباره پیروزی ۳ بر یک سرخپوشان و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در ابتدا درگذشت مجید غلام‌نژاد و ایام محرم را تسلیت می‌گویم. فوتبال سختی بود و به نوعی یک جنگ. هواداران سنگ تمام گذاشتند که بی‌سابقه بود. با اینکه گل خوردیم، آنها حمایت کردند تا به گل برسیم.

مهم این بود که برای آبروی ایران بجنگیم
وی افزود: هر دو ۴۵ دقیقه بازی امروز، برای ما خیلی حساس بود و باید به لحظه به لحظه آن فکر می‌کردیم. بازیکنان حریف حرفه‌ای بودند. آنها با امکانات بالا مقابل تیم‌های ایرانی بازی می‌کنند. متأسفانه ما یک سال است نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و در کنارش چند بازیکن هم جدا شدند. این ناعادلانه بود و باید از همه دوستانم که امروز جنگیدند و قوت قلب بودند، تشکر کنم. برای آنها مهم نبود چه می‌شود، مهم این بود که برای آبروی ایران بجنگند.

قبل از دیدار مقابل الدحیل ما را اذیت کردند
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصدومیت چند بازیکن این تیم تصریح کرد: ما را اذیت کرده بودند، چرا که چهار روز پیش بازی گذاشتند، دیداری که حسین ماهینی، احمد نوراللهی و من در آن مصدوم شدیم. امیدوارم با برنده دیدار دیگر که امیدوارم استقلال باشد، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. تیم ما امکانات کمی دارد، اما باید خودمان را آماده مرحله بعد کنیم. دیگر نمی‌دانم چه چیزی بگویم.

مربی الدحیل فهمید تماشاگران تأثیرگذار هستند
وی درباره اینکه دیروز سرمربی الدحیل در نشست خبری گفته بود که در این بازی بازیکنان تأثیرگذار خواهند بود و نه هواداران، گفت: هواداران وجودشان صددرصد در بازی تأثیر داشت. زمانی که صد هزار تماشاگر یا کمتر از این تعداد برای تشویق به ورزشگاه می‌آیند، این خیلی تأثیر دارد. البته درست است که بازیکنان الدحیل حرفه‌ای هستند و سطح بالا بازی می‌کنند، اما مطمئناً این هواداران بودند که برای اینکه بازیکنان به بازی برگردند به آنها کمک کردند و مطمئناً مربی الدحیل الان این موضوع را فهمیده است.

عده‌ای اذیتم می‌کنند اما یاد گرفته‌ام که بجنگم و تلاش کنم
سیدجلال حسینی درباره اینکه این بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و همه بازیکنان حاضر در آن عالی بازی کردند، اما شما به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شدید و با این حال هنوز هم برخی‌ها اصرار دارند که از تیم ملی خداحافظی کنید، گفت: سؤال بسیار سختی است که آن را در خانواده‌ام نیز مطرح می‌کنند. این موضوع فقط برای من نیست و برای بازیکنان جوان در فوتبال ایران هم وجود دارد. دلیل آن هم این است که تصمیماتی گرفته می‌شود که باعث می‌شود بازیکنان از فردای‌شان خبر نداشته باشند. همیشه یاد گرفته‌ام که بجنگم و تلاش کنم. عده‌ای خیلی اذیتم می‌کنند، ولی نهایت کاری که می‌توانم بکنم این هست که فقط تلاش کنم. یکسری دارند اذیت می‌کنند که امیدوارم کارشان ادامه نداشته باشد، چون در این صورت من هم مجبورم که عکس‌العمل نشان دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)