پرسپولیس نیوز: سیزدهمین جلسه مشترک خصوصی‌سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سیزدهمین جلسه خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال امروز یک شنبه، با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمشید تقی زاده معاون وزیر، نمایندگان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل پرسپولیس و استقلال در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه، حاضران به بیان نقطه نظرات، بررسی اقدام‌های صورت گرفته و مواردی که باید به مرحله انجام برسد پرداختند.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در جریان این جلسه گفت: جدی‌ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم و بحث واگذاری را دنبال کنم از مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه نیز می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند.

وی ادامه داد: در این ارتباط، هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه دارند.

اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارتخانه می توانیم پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار کنیم.

در ادامه این نشست، بیگ زاده، نماینده سازمان بورس اظهار داشت: مردم خریداران سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهند بود و به همین جهت باید وضعیت حق پخش آنها کاملا شفاف و روشن شود.

شفافیت شاه کلید موضوع واگذاری دو باشگاه است و در واقع این دو شرکت، بیشتر از آنکه تجاری بوده و چشم انداز سودآوری داشته باشند، فرهنگی و اجتماعی بوده‌اند.
وی ادامه داد: برند دو باشگاه دارایی مهم آنهاست و دارایی بزرگ دیگر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حق پخش تلویزیونی است و از آنجایی که مردم خریداران سهام دو باشگاه خواهند بود به همین جهت باید وضعیت حق پخش آنها کاملا شفاف و روشن شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)