مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما هم مثل پرسپولیسی‌ها می‌‌گوییم که بازی راحتی مقابل این تیم پیش‌رو داریم.

روح‌الله سیف‌اللهی در گفت‌وگو بافارس، در مورد اینکه آیا برای بازی با پرسپولیس دو اخطاره است، عنوان کرد: بله، کارت زردی که مقابل تراکتورسازی دریافت کردم دو اخطاره شدم و دیدار مقابل پرسپولیس را از دست دادم.

وی در مورد اینکه آیا دریافت 5 کارت زرد برای یک مهاجم در هفته نهم آمار زیادی نیست، عنوان کرد: به هر حال این اتفاق افتاده است اما خیلی از این کارت زردها به خاطر خطاهایی بوده که روی من افتاده ولی داور آنها را خطا نگرفته و علاوه بر اینکه مانع از رسیدن تیم ما به یک پنالتی شده است یک کارت زرد هم به من داده است.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه رسول خطیبی اعتقاد دارد او در بازی خطایی انجام داده اما داور به بازیکن دیگری کارت نشان داده و همین مسئله باعث شده او از زمین اخراج نشود، خاطر نشان کرد: درست است من خطا کردم اما داور هم به فرد دیگری کارت داد ولی اخطار آن بازیکن ربطی به خطای من نداشت.بازیکن پس از اعلام خطا شوت زد و به همین خاطر داور به او کارت زرد نشان داد اما اعضای تراکتورسازی خیال کردند خطا را فرد دیگری انجام داده است.

وی در مورد اینکه کادرفنی استقلال خوزستان گفته می‌توانستند در این بازی برنده شوند، افزود: ما می‌توانستیم برنده دیدار مقابل تراکتورسازی شویم. بازیکنان تراکتورسازی اعلام کردند 4 گل به ما می‌زنند و من مانده‌ام چطور می‌خواستند این کار را انجام دهند. ما در اکثر دقایق تیم برتر بود و اگر بعد از زدن گل دوم قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم ما 4 گل به آنها زده بودیم. متأسفانه 3 امتیاز این بازی را با یک امتیاز عوض کردیم ولی در کل از لحاظ روحی شرایط خوبی داریم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا دوست داشت مقابل تیم سابقش به میدان برود، خاطر نشان کرد: بله دوست دارم در تمام بازی‌ها به میدان بروم. انگیزه کافی را داشتم. من کار خودم را می‌کنم و هدفم رسیدن به موفقیت است. البته این مسئله ربطی به اینکه پرسپولیس تیم سابقم بوده ندارد و در تمام بازی‌ها با انگیزه هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد روزی به پرسپولیس بازگردد گفت: این آرزوی هر بازیکنی است. همه دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند. دو و نیم سال در این تیم بودم و امیدوارم پرسپولیس موفق باشد. دوست دارم روزی به این تیم بازگردم.

سیف‌اللهی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره تغییرات اخیر پرسپولیس چیست اظهار داشت: اتفاقاتی که در مورد اسطوره فوتبال ایران رخ داد جالب نبود. می‌توانستند این تغییرات را به شکلی دیگر انجام دهند. حمید درخشان هم یکی از مربیان خوب ایران است و امیدوارم او در کار خود موفق باشد.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس از چند هفته قبل خود را برنده این دیدار می‌‌بینند، گفت: چنین چیزی درست نیست، روز بازی مشخص می‌شود کدام تیم بهتر است. اگر آنها می‌گویند بازی راحت است ما هم همین مسئله را می‌گوییم. روحیه تیم خیلی بالاست، در 5 هفته گذشته شکست نخوردیم و در این بازی برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)