مرجع خبری پرسپولیس : رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که استقلال در دربی تهران خیلی بهتر از سرخپوشان تهرانی بوده چرا که ترکیب حمید استیلی اشتباه بوده و نتوانسته بهترین نفرات خودش را مقابل حریف سنتی‌اش قرار دهد.

 

*دربی تهران با پیروزی 2 بر صفر استقلال به پایان رسید، در مورد این دیدار صحبت می‌کنی؟

– آدم باید حق را بگوید. به نظر من شرایط استقلال خیلی بهتر بود و ترکیب پرسپولیس اشتباه بود.

استیلی می‌توانست ترکیب  ایده‌آلش به زمین بفرستد اما بهترین نفراتش را به میدان نفرستاد. نیمه اول کامل دست  استقلال بود و در اوایل نیمه دوم پرسپولیس بهتر بود و پنالتی هم گرفت که گل نشد. اگر آن پنالتی گل می‌شد روند بازی عوض می‌شد. بعد از آن پنالتی استقلال نبض بازی را در دست گرفت و گل دوم را به ثمر رساند که با این گل شیرازه پرسپولیس از هم پاشید.

 

*مشکل پرسپولیس فقط ترکیب اشتباه بود؟

– متأسفانه یک سری بازیکنان تیم که  اسم و رسم دارند و لقب هم دارند در هر بازی 20 پاس اشتباه می‌دهند. مگر می‌شود یک بازیکن در سطح ملی در هر بازی 20 پاس اشتباه بدهد؟ پس آنالیزورهای تیم چه چیزی را آنالیز می‌کنند؟ شاید آنها فیلم بازیهای تیم را آنالیز نمی‌کنند و فیلمهای سینمایی را می‌بینند و آنالیز می‌کنند.

 

*استیلی بعد از شکست در دربی باز هم اعلام کرد که شرمنده هواداران است،‌این شرمندگی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

– به نظر من اگر قرار است فکری شود و تصمیمی گرفته شود باید الان تصمیم بگیرند. الان شرایط مثل دوران مربیگری علی دایی در تیم ملی است که نتیجه نمی‌گرفت و عوض هم نمی‌شد. ما که بازیکن سابق تیم هستیم شرمنده مردم شده‌ایم و نمی‌دانیم جواب طرفداران تیم را چه بدهیم و بالای 100 پیامک هم بعد از دربی از استقلالی‌ها برایمان رسیده است. شاید استیلی چیزی به ذهنش نمی‌رسد و فقط می‌گوید شرمنده است اما اینکه جواب مردم و هواداران نمی‌شود.

 

*به نظر شما استیلی باید برکنار شود؟

– نمی‌دانم حبیب کاشانی و وزارت ورزش باید تصمیم بگیرند اما اگر قرار است کاری انجام شود برای هفته‌های بعد نگذاریم چون بعد از این بازی کار خیلی سخت می‌شود و باید شرایط روحی بازیکنان را خیلی سریع عوض کرد.

 

*حبیب کاشانی در این اتفاقات چقدر مقصر است؟

– نمی‌دانم چه بگویم. خود کاشانی هم زیر فشار است چون وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند.

 

*اما کاشانی تا این لحظه حرفی نزده و پاسخگو نیست؟

– بالاخره کاشانی مدیرعامل باشگاه است و باید پاسخگو باشد اما وقتی تیم می‌بازد همه تحت فشار هستند و سعی می‌کنند جواب ندهند و باید از فشار خارج شوند تا راحت‌تر صحبت کنند. استیلی و بازیکنان هم همین شرایط را دارند.

 

*با این وضعیت پرسپولیس چه آینده‌ای در لیگ خواهد داشت؟

– اگر تفکر حرفه‌ای بالایی داشته باشند باید به بازی بعدی تیم فکر کنند. در این وضعیت می‌شود نتیجه گرفت اما اگر نتوانند از این بحران خارج شوند شرایط خیلی دشوارتر می‌شود. دربی تمام شد و باید به بازی با فجرسپاسی در شیراز فکر کنند وگرنه به مشکل می‌خورند.

 

*پرسپولیس با استیلی به سرنوشت فصل قبل شاهین بوشهر دچار نمی‌شود؟

– نه، بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد چون پرسپولیس هوادار دارد و با کمک طرفدارانش بالاخره نتیجه می‌گیرد. استیلی اگر می‌ماند باید در تمرینات بیشتر کار کند و نقاط ضعف تیم را برطرف کند تا گل نخورد چون اگر پرسپولیس گل نخورد مطمئن هستم که گل می‌زند اما متأسفانه پرسپولیس راحت گل می‌خورد و کار سخت می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایپنا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)