مرجع خبری پرسپولیس(21:00) / پنجشنبه 12 دی : به نيكبخت گفتم دنبال حاشيه نرو، گفت چَشم

شاهرودى: به ورزشگاه نمى روم كه سرمربى پرسپوليس شوم

رضا شاهرودى معتقد است افشين پيروانى كارش را بلد است و اگر حمايت شود با پرسپوليس نتيجه مى گيرد. او اعتقاد دارد كل تيم پرسپوليس مقابل ملوان خوب عمل نكردند تا اين تيم در خانه اش شكست بخورد.مصاحبه ما با وى را بخوانيد:
pnnc • چطور شد بعد از مدت ها به استاديوم رفتى و بازى پرسپوليس و ملوان را از نزديك ديدى؟
با رفتن قطبى، هم دور ه هاى من سرمربى و مربى پرسپوليس شده اند. رفتم استاديوم تا كار آنها را ببينم.
pnnc • افشين پيروانى يك زمانى تمام بازى هاى پرسپوليس را در استاديوم از نزديك مى ديد و بالاخره سرمربى تيم شد. تو هم قصد دارى سرمربى پرسپوليس شوى؟
نه. اگر وقت كنم، مى روم و اكثر بازى هاى تيم را مى بينم چون روى نيمكت جو خوبى حاكم است. بالاخره بچه هاى تيم ۹۸ ايران كه خاطرات زيادى با هم داريم روى نيمكت هستند.
pnnc • استاد اسدى هم كنارت نشسته بود. حتماً كنار او خيلى خوش گذشته است؟
بله. در استاديوم، استاد اسدى را ديدم و گفتم بيايد كنار من بنشيند تا با هم بازى را ببينيم. ياد قديم ها كرديم و كلى خنديديم و بازى را هم ديديم. وقتى
استاد اسدى را مى بينم هميشه در مورد گلى كه مقابل ژاپن به احمدرضا عابدزاده زد صحبت مى كنيم و مى خنديم
.

pnnc • چرا پرسپوليس به ملوان باخت؟
تيمى كه گل نزند گل مى خورد. با توجه به اينكه سپهر حيدرى در پست غيرتخصصى بازى مى كرد و جواب نداد و توره هم گل هاى صددرصد را نمى زد، طبيعى بود. تيم هايى كه در تهران جلوى پرسپوليس قرار مى گيرند بسته بازى مى كنند. ارسال هاى ضعيف بچه ها را هم گلر حريف راحت جمع مى كرد. يك روزى مى شود كه يك تيم روزش نيست. يك روز يك نفر يا ۲ نفر عملكرد خوبى ندارند اما در اين بازى كل تيم خوب كار نكرد. نمى خواهم بحث فنى بكنم اما در فوتبال روز دنيا مهاجمان از جلو فشار مى آورند و اجازه نمى دهند حريف كار كند اما در پرسپوليس چنين چيزى نبود. نيكبخت و توره بايد بيشتر دوندگى كنند.
pnnc • نيكبخت خيلى افت كرده است. اين طور نيست؟
نيكبخت از نظر روحى و روانى افت كرده و بايد با اين مسائل كنار بيايد و خودش را جمع و جور كند تا روحيه بالايى داشته باشد. بازيكنى كه از نظر روحى در سطح خوبى نباشد از نظر فنى خوب كار نمى كند. نيكبخت خيلى حاشيه داشت اما فكر مى كنم سرش به سنگ خورده است. در بازى بچه هاى ۹۸ با منتخب گيلان به او گفتم تو را مى بينم، ياد خودم مى افتم. سعى كن از حاشيه دورى كنى و فقط به فوتبال فكر كنى. وى به من گفت چشم. فكر مى كنم از اين به بعد بهتر شود. اگر بازيكنانى مثل كريم باقرى، على كريمى و نيكبخت به مرز ايده آل برسند، مى توانند عصاى دست پيروانى باشند. هوادار دوست ندارد پرسپوليس در آزادى ۲ بر صفر ببازد.
pnnc • پرسپوليس مى تواند قهرمان ليگ برتر شود؟
دور از دسترس نيست به شرطى كه امتياز از دست ندهد. نمى خواهم برد ملوان را لوث كنم. آنها زحمت كشيدند اما پرسپوليس در اندازه هاى خودش نبود. افشين پيروانى كارش را بلد است و مى تواند تيم را جمع كند به شرطى كه به او فرصت بدهند و از او حمايت كنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)