پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال امید، گفت: درهای تیم امید به روی بازیکنان باز است و اگر کسی بتواند خودش را نشان دهد.

رضا شاهرودی در مورد شرایط تیم امید در دور جدید تمرینات، گفت: ابتدای صبحت‌هایم باید به این مسئله اشاره کنم که درهای تیم امید باز است و هر بازیکنی که خودش را ثابت کند می‌تواند به تیم امید دعوت شود. ما و همکارانمان عملکرد این بازیکن را زیر نظر گرفتیم تا خدایی نکرده حق کسی ضایع نشود. این اردوها برای رسیدن به اهدافمان که صعود به المپیک است برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راه مهمترین عاملی که می‌تواند به ما کمک کند برگزاری بازی دوستانه است. باید امکانات اولیه را برای صعود به المپیک داشته باشیم. هر چه بازی دوستانه بیشتری برگزار کنیم بیشتر به ما کمک می‌کند.

شاهرودی در مورد اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی کادرفنی انتخاب دروازه‌بان است، خاطرنشان کرد: به هر حال در خطوط مختلف ضعف‌هایی هست که کادرفنی با بررسی این مسائل و تمریناتی که در نظر می‌گیرد در پی حل این مشکلات است. در دروازه و خط دفاع مشکلاتی هست و به دنبال انتخاب مهره‌های مناسب هستیم. برای همین ما کار بازیکنان را از نزدیک دیدیم تا انتخابی که مدنظرمان هست را انجام دهیم. این بازیکنان باید خودشان را نشان دهند تا نظر ما را جلب کنند. ما در همه پست‌ها نیاز داریم بازیکنان خوب را انتخاب کنیم. باید دائم به دنبال این باشیم که بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم. باید بازهم باز‌ی‌ها و عملکرد این نفرات را در تیم‌هایشان مشاهده کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیروزی یک بر صفر این تیم در دیدار رفت مرحه نیمه نهایی مقابل السد قطر، گفـت: نبود بازیکن دست برانکو را بسته بود اما خدا را شکر جوانانی که جایگزین شدند جواب اعتماد کادرفنی را دادند. دیروز یک بازی منطقی و با فکر را از پرسپولیس مشاهده کردیم. به حریف فضا داده نشد و تیم توانست مزد زحمات خود را بگیرد.

شاهرودی در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند نتیجه یک بر صفر خطرناک است و هنوز کار تمام نشده، گفت: ۲ بازیکن پرسپولیس در بازی رفت نبودند و در برگشت به تیم اضافه خواهند شد. قبول دارم برد یک بر صفر خطرناک است اما من قول می‌دهم با حمایت هوادارانمان می‌توانیم در بازی برگشت ۲ بر صفر برنده شویم.

وی در مورد اینکه برخی کار صعود پرسپولیس را تمام شده قلمداد کردند، گفت: این حرف درست نیست. باید حرفه‌ای کار کرد. قطعا برانکو تذکر لازم را می‌دهد. باید تمام فکرمان به بازی برگشت باشد. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و باید تا لحظه آخر با تمرکز کامل کار کرد.

مربی تیم امید در پایانف اظهار داشت: به همه پرسپولیسی‌ها، کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. آنها واقعا زحمت کشیدند و توانستند دل ۴۰ میلیون هوادار را شاد کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)