پرسپولیس نیوز: رضا شاهرودی، مدافع – هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم استقلال را در دربی تهران با یک گل شکست خواهد داد.

رضا شاهرودی با اشاره به تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی تهران گفت: دربی یک بازی متفاوت است که همیشه حساسیت‌های خودش را داشته است. پرسپولیس در حالی که با اختلاف پنج امتیاز در صدر جدول قرار گرفته مقابل استقلال قرار می‌گیرد و از طرفی استقلال هم می‌خواهد با گرفتن سه امتیاز این بازی خودش را به کورس قهرمانی برساند. اعتقاد من این است که پرسپولیس استرس استقلال را ندارد و با خیال راحت‌تری پا به دربی می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه روی نیمکت دو تیم کفه ترازو به سمت پرسپولیسی‌ها سنگین‌تر است، تأکید کرد: یحیی گل‌محمدی تجربه زیادی دارد و از طرفی حضور حمید مطهری در کادر فنی پرسپولیس می‌تواند یک کمک بزرگ برای یحیی باشد. بازیکنان پرسپولیس هم چهار سال است کنار هم بازی می‌کنند و به خوبی شرایط چنین بازی‌های حساسی را درک می‌کنند.

کاپیتان پیشین سرخپوشان پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی فردا را این‌طور بیان کرد:‌ من پرسپولیسی هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده شود. اعتقاد دارم پرسپولیس با یک گل استقلال را می‌برد و گل پیروزی را هم علیپور می‌زند.

شاهردوی با اشاره به غیبت شیخ دیاباته خاطرنشان کرد: بودن یا نبودن این بازیکن فرقی برای پرسپولیس ندارد، چون این تیم در خط دفاعی سازمان‌دهی بسیار خوبی دارد و بازیکنان هم وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام می‌دهند و در پوشش دادن هم عملکرد خوبی دارند.

وی درباره غیبت شجاع خلیل‌زاده در دربی و انتقادهایی که از برخی رفتارهای این بازیکن صورت گرفته است، اظهار داشت: شجاع بچه بامعرفت و فوتبالیست توانمندی است که باید از جنجال دوری کند. امیدوارم از بازی‌های آینده شرایط برای این بازیکن عوض شود. شجاع اگر روی فوتبال خود تمرکز کند حتی می‌تواند در تیم ملی هم فیکس بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)