پرسپولیس نیوز: کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کیفیت لیگ هفدهم در مقایسه با سالیان قبل پایین بود که دلیل آن ناآمادگی باشگاه های مدعی است.

رضا شاهرودی در خصوص عملکرد پرسپولیس همراه با برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل توانست با اقتدار قهرمان لیگ شود و در کنار این مساله به عنوان صدرنشین از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و شاید این مقتدرترین پرسپولیس ۱۵ سال اخیر فوتبال ایران باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه با وجود این موفقیت ها برخی انتقادات ناصحیحی را از برانکو مطرح می کنند که این موضوع به هیچ وجه پسندیده نیست. برانکو از ابتدای لیگ برای تک تک مسابقات برنامه ریزی دقیقی داشت و به خوبی توانست خواسته های خود را عملی کند.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید در چند هفته اخیر نتیجه گیری پرسپولیس با نوسان روبه رو شده باشد اما این اتفاق دلایلی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. شکست برای تمامی تیم های دنیا وجود دارد و باید بدانیم تیمی که قهرمانی خود را از چند هفته مانده به پایان لیگ قطعی می کند کمی با کاهش انگیزه برای حضور در ادامه مسابقات روبه رو می شود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با وجود افت پرسپولیس در لیگ برتر اما بازیکنان در لیگ قهرمانان با انگیزه ظاهر شدند و توانستند به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کنند. صعود به عنوان تیم نخست اتفاق مهمی برای پرسپولیس بود زیرا این باعث شد تا آنها در مرحله بعد با نمایندگان عربستان روبه رو نشوند.

** جدایی بازیکنان پرسپولیس بی معرفتی است
شاهرودی در خصوص انتقاد از برانکو به خاطر نیمکت نشینی برخی بازیکنان، اظهار کرد: او یک مربی حرفه ای است و اطمینان داشته باشید خواهان جدایی هیچ کدام از بازیکنان خود نیست. برانکو با توجه به نیاز تیم و شرایط بازیکنان از آنها در ترکیب اصلی خود بهره می برد و لجبازی او با بازیکنان خنده دار است.
وی افزود: از بازیکنان پرسپولیس می خواهم هر چه سریعتر قرارداد خود را تمدید و این را بدانند جدایی هر یک از آنها بی معرفتی به پرسپولیس و هواداران آن است.

** کیفیت لیگ پایین تر از سال های قبل بود
کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره کیفیت ضعیف لیگ هفدهم گفت: لیگ امسال نسبت به سالیان گذشته کیفیت پایینی داشت و دلیل آن ناآمادگی اکثر باشگاه ها بود. امسال شاهد افت شدید تیم های همیشه مدعی لیگ بودیم که این مساله هم آسیب زیادی به مسابقات وارد کرد.
وی افزود: یکی دیگر از مسایل قابل توجه برای من کاهش انگیزه بازیکنان شاغل در لیگ بود و از آنها می خواهم با تلاش بیشتری فوتبال را دنبال کنند.

** قلی زاده پدیده لیگ
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با پدیده لیگ هفدهم گفت: قلی زاده بازیکن سایپا تنها پدیده لیگ امسال بود و از نظر من او یک بازیکن کامل است. اگر صادق محرمی را هم می توانستیم در میان پدیده ها نام ببریم قطعا او هم شایسته این انتخاب بود.
وی در رابطه با کیفیت بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران افزود: امسال بازیکنان خارجی بسیار خوبی به لیگ ایران آمدند که شاید بهترین آنها جباروف و تیام بودند.

** مدیران باشگاه ها به مربیان خارجی بیشتر بها می دهند
شاهرودی در رابطه با موفقیت مربیان خارجی در فوتبال ایران اظهار داشت: دلیل این مساله بهای بیشتری است که مدیران باشگاه ها به آنها می دهند. البته در کنار این مساله نباید به نظم خوبی که مربیان خارجی ایجاد می کنند بی توجه بود.
وی افزود: در کنار مربیان خارجی موفق، ما مربیان داخلی چون امیر قلعه نویی و علی دایی را هم داشتیم که شاید با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشتند عملکرد موفق تری از خود به جا گذاشتند.

** پرسپولیس مدعی قهرمانی فصل آینده
شاهرودی با بیان اینکه پرسپولیس فصل آینده هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: صحبت های زیادی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم می شود اما فراموش نکنید این تیم در لیگ شانزدهم با وجود مشکل کمبود بازیکن قهرمان لیگ شد.
وی خاطرنشان کرد چنانچه بازیکنان قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کنند اطمینان داشته باشید این تیم فصل آینده هم مدعی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)