خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس داوری برنامه نود گفت داور مسابقه تیم های پرسپولیس و سایپا از اعلام 3 خطای پنالتی به نفع پرسپولیس خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس نوذر رودنیل که به صورت زنده با برنامه نود صحبت می کرد در خصوص داوری مسابقه تیم های سایپا و پرسپولیس گفت: سه خطا روی بازیکنان پرسپولیس درون محوطه جریمه اتفاق افتاد که علیرضا فغانی از اعلام پنالتی خودداری کرد.

 

وی گفت: در صحنه اول علیرضا نورمحمدی بازیکن پرسپولیس توسط مدافع سایپا شارژ شد و داور به اشتباه از اعلام پنالتی خودداری کرد.

 

وی ادامه داد: در صحنه بعدی کریم انصاری فرد هم از بالا تنه شارژ شد و هم با تکل بازیکن سایپا روی پایش درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور باید یک پنالتی دیگر به سود پرسپولیس اعلام می کرد.

 

رودنیل در خصوص شوت بازیکن پرسپولیس در دقایق آخر بازی درون محوطه که توسط بازیکنان سایپا دفع شد تاکید کرد: در این صحنه ابتدا توپ به بدن بازیکن سایپا خورد و سپس بازیکن سایپا برای توقف توپ از دست خود استفاده کرد و داور می بایست یک پنالتی دیگر به سود پرسپولیس اعلام می کرد.

 

پرسپولیس در این بازی برابر سایپا برابر تماشاگران خودی به تساوی بدون گل دست یافت. آنها همچنین یک ضربه پنالتی دیگر را در این بازی استثنایی از دست دادند و بی توجهی فغانی نسبت به خطاهای متعدد مدافعان سایپا درون محوطه به نوعی زهر حملات این تیم را گرفته و می توان گفت یک شاهکار در به ثبت رساندن اشتباهات داوری به وقوع پیوسته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)