پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی مانند امید عالیشاه که بیش از اندازه خود اظهار نظر می کنند در پرسپولیس ماندگار نیستند.

جمشید شاه محمدی با اشاره به بازی پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان گفت: الاهلی همیشه از تیم های خوب عربستان بوده و حریف قدرتمندی محسوب میشود اما تیم های عربی فقط امکانات دارند و این موضوع دلیل نمی شود که بخوواهند تیم های ما را ببرند.
وی افزود: تیم های عربی از پرسپولیس می ترسند و دلیل این موضوع هم تیم بودن و یکدل بودن شاگردان برانکو است. همین تیم بودن برگ برنده تمام موفقیت های تیم برانکو در این مدت است. موضوع دیگری که خیلی تاثیرگذار است مساله روحی و روانی است. برای چنین بازی هایی باید از نظر روحی و روانی در سطح خوبی قرار داشت تا بازی را بتوان برد.
پیشکوست تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت های اخیر امید عالیشاه که باعث خروج نام او از فهرست پرسپولیس برای بازی با الاهلی شد، خاطرنشان کرد: بازیکنان اینچنینی در پرسپولیس دوامی ندارند. متاسفانه بعضی ها در اندازه پرسپولیس نیستند و شانس در خانه شان را زده که در این تیم حضور دارند. خیلی از بازیکنانی که در بدترین زمان پرسپولیس را تنها نگذاشتند در تیم ماندند. بازیکنانی مانند سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و علی علیپور همیشه در پرسپولیس ماندند و تلاش کردند و چیزی هم نگفتند. اما الان این صحبت ها را شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: شاید زمانی عالیشاه بازیکن خوبی بود اما اگر واقع بین باشیم بازیکنانی مانند مهدی ترابی، سروش رفیعی و سیامک نعمتی از او بهتر هستند. از طرفی اصلا نباید به نظر مربی اعتراضی کرد. ما شاید زمانی از برانکو انتقاد کنیم اما شاخص اصلی برانکو همین نظم و انضباط است. حتی زمانی که در یک پست مانند دفاع راست بازیکن مطرحی نداشت بازیکن ملی پوش خود را بیرون کرد. واقعا این کم لطفی بازیکن است که در شرایطی که تیم بهترین نتایج را میگیرد اینچنین اظهار نظرهایی می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)