مرجع خبری پرسپولیس : يك پايگاه خبري سعودي اعلام كرد، همه شايعاتي كه درباره انصراف تيم‌هاي سعودي از بازي در ايران در قالب ليگ قهرمانان آسيا مطرح شده است، درست نيست.

 

پايگاه خبري سعودي «الاقتصاديه» در خبري اعلام كرد كه شايعات مربوط به انصراف تيم‌هاي سعودي از بازي در تهران در قالب ليگ قهرمانان آسيا درست نيست.

الاقتصاديه در پايگاه الكترونيكي خود نوشت: روز گذشته شايعاتي درباره باشگا‌ه‌هاي الاتحاد، الهلال، الشباب و النصر درباره انصراف از بازي در ايران به گوش رسيد؛ اما همه شواهد، اين شايعات را رد مي‌كند.

الاقتصاديه افزود: امروز تيم الاتحاد عربستان را به مقصد تهران ترك مي‌كند تا با تمرين عصر امروز، خود را براي رويارويي با تيم پرسپوليس در قالب بازي پنجم گروه سوم آماده كند.

 

بنا بر اين گزارش، تيم الهلال نيز عربستان را به مقصد اصفهان ترك مي‌كند تا در اين شهر به مصاف تيم سپاهان برود.
عبدالكريم الجاسر مدير مركز اطلاع‌رساني شاهزاده فهد بن سلمان وابسته به باشگاه الهلال به الاقتصاديه گفت: الهلال در خصوص بازي با سپاهان مانند بازي‌هاي ديگر برخورد مي‌كند. ما دو روز قبل از بازي به اصفهان مي‌رويم و در آنجا حتما تمرين خود را برگزار مي‌كنيم.

 

وي اعلام كرد كه از مسئولان باشگاه سپاهان انتظار دارد همان‌گونه كه با آنان رفتار شد، برخورد شود به‌طوري‌كه باشگاه سپاهان پس از ديدار رفت در رياض، با ارسال نامه‌اي تشكر‌آميز به باشگاه الهلال، از اين باشگاه به دليل استقبال و ميزباني خوب تشكر كرد.

 

 

 

لغو سفر گروه اول کاروان الاتحاد به تهران/ حریف پرسپولیس شاید ساعت 17 در فرودگاه مهرآباد

 

اما با وجود اعلام خبر آمدن باشگاه های سعودی به ایران ، روزهای گذشته باشگاه الاتحاد جوسازی های زیادی را در کندراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال جهت عدم سفر به ایران به دلیل عدم وجود امنیت روانی انجام داده است.

الاتحاد ؛ اولین تیم عربستانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که باید فردا در تهران به مصاف پرسپولیس برود ، همچنان ایران را فضایی نا امن برای بازیکنانش می خواند و حتی ممکن است به دلیل سر دادن شعار های سیاسی در این بازی فوتبال ایران تعلیق شود.

 

بنجامین ، ناظر کنفدراسیون در این مسابقه اجازه دارد تا در صورت سر داده شدن شعارهای سیاسی بازی را لغو کند. این ادعایی است که عرب ها تا قبل از این ادعا داشتند ، تضمینش را از مقامات فیفا گرفته اند.

 

آنها با این وجود دیشب باری دیگر تهدید کردند که به ایران نمی آیند چون امنیت روانی ندارند. گروهی از پرسنل این تیم که قرار بود یکشنبه شب به تهران بیایند ، سفرشان را لغو کردند . تا پیش از این قرار بود که اعضای تیم ساعت 17 روز دوشنبه وارد فرودگاه مهرآباد شوند. مستقیم به تمرین بروند و بعد هم در ساعت 19 عصر کنفرانس خبری بازی برگزار شود.

عرب ها که از مواضع دولت  ایران  در بحرین خشمگین هستند ، با جنجال ورزشی می خواهند ادعا کنند ایران ناامن است. بهانه ای که حتی فیفا هم آن را رد کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)