مرجع خبری پرسپولیس : «تکلیف منشوری‌ها روز 19خرداد مشخص می‌شود.کرار هم از بازیکنانی است که باید ستاد منشور اخلاقی تکلیفش را مشخص کند.او فصل گذشته بي‌انضباطي‌هاي مكرري داشت.»


استقلال جاسم کرار را جذب کرد. در حالی که هنوز فصل نقل وانتقالات به صورت رسمی آغاز نشده و کار ثبت قراردادها از 19 خرداد در هیئت‌ها کلید می خورد فتح الله زاده از توافق با کرار خبر داد و اين در حالي است كه قبلا” اخباری مبنی بر منشوری بودن این بازیکن عراقی به گوش می‌رسید.


یک مقام آگاه در فدراسیون در این رابطه به سایت گل گفت: «تکلیف منشوری‌ها روز 19خرداد مشخص می شود. کرار هم در زمره بازیکنانی است که باید ستاد منشور اخلاقی تکلیفش را مشخص کند. او فصل گذشته بی‌انضباطی‌های مکرری داشت.»


علیپور دبیر این ستاد پیش از این در مورد پوشش ظاهری و رفتار بازیکنان لیگ برتری گفته بود: «در این بخش مورد خیلی خاصی نداریم. در باب موارد انضباطی یک بازیکن خارجی هست که به او تذکر داده ایم و انشاالله در پایان فصل درستاد، در خدمتش خواهیم بود. این بازیکن اصلا مورد تایید ما نیست اما چون فکر می‌کنیم اگر امروز کارتش را باطل کنیم باشگاهش به مشکل می‌خورد در پایان فصل این کار را خواهیم کرد.»


به نظر مي‌رسد منظور عليپور از اين بازيكن خارجي كسي جز جاسم كرار نيست چون او در ادامه مي‌گويد: «انشاالله این بازیکن که در شهرستان هم بازی می‌کند در پایان فصل مرخصی می‌گیرد و به کشور خودش برمی‌گردد. بازیکنی که می‌آید در ایران بازی کند باید به قوانین جمهوری اسلامی پایبند باشد وگرنه با او برخورد خواهیم کرد»


حالا بايد ديد ستاد منشور اخلاقي هنوز هم قصد برخورد با كرار را در سر دارد يا با آبي‌پوش شدن او، حاشيه‌هايش در لباس قرمز بخشيده خواهند شد


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)