مرجع خبری پرسپولیس : در صورت حل نشدن مشكل باشگاه مس كرمان، تيم فوتبال پرسپوليس به ليگ قهرمانان آسيا خواهد رفت.

فدراسيون فوتبال امروز در نامه‌اي به باشگاه مس اعلام كرد يكي از شرايط حضور در ليگ قهرمانان آسيا اين است كه هر باشگاه يك تيم حرفه اي و يك تيم آماتور داشته باشد. اين در حالي است كه سه تيم حرفه‌اي زير نظر باشگاه مس اداره مي‌شود.
تيم‌هاي مس رفسنجان و مس سرچشمه كه در ليگ دسته اول حضور دارند بايد طبق قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا داراي مديرعامل و چارت باشگاهي مجزا باشند. اين در حالي است كه اين تيم‌ها نيز زير‌مجموعه باشگاه مس كرمان هستند و تحت مديريت عبدالرضا برهاني‌نژاد اداره مي‌شوند.
مس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا يك راه بيشتر ندارد و آن هم اينكه دو باشگاه مس رفسنجان و مس سرچشمه داراي تشكيلات مجزا شوند اما مسئولان شركت مس معتقدند اين شركت نمي‌تواند سه باشگاه را تاسيس و اداره كند. بنابراين بايد اين دو باشگاه بايد از زير مجموعه مس كرمان خارج شده تا اين باشگاه بتواند در ليگ قهرمانان آسيا شركت كند در غير اينصورت پرسپوليس به عنوان تيم پنجم ليگ راهي مسابقات آسيايي خواهد شد.
استقلال، ذوب آهن، سپاهان و مس 4 نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند. سپاهان تيم چهارم ليگ برتر بود اما به واسطه قهرماني ذوب آهن در جام حذفي مجوز حضور در آسيا را به دست آورد. پرسپوليس فصل گذشته در ليگ پنجم شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)