مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس با جذب دو بازيكن تازه در 48 ساعت آينده، تعداد ستارگان ليگ برتري خود را افزايش خواهد داد.


به گزارش مرجع خبری و به نقل از روزنامه پیروزی بعد از آنكه مديران اين باشگاه با درخواست 500ميليوني سايپا براي دريافت رضايتنامه موافقت كردند، اين مهاجم جوان و ملي پوش امروز قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس امضا مي‌كند. در عين حال مذاكرات كاشاني و تيمش با محمدرضا خلعتبري ستاره ذوب آهن ثمربخش بوده و اين بازيكن نيز فردا توافقنامه‌اي را با مديرعامل پرسپوليس امضا خواهد كرد.

بعد از غلامرضا رضايي، اميرحسين فشنگچي و محمد نوري، حضور اين دو بازيكن تعداد سهميه‌هاي ليگ برتري پرسپوليس را به عدد 5 خواهد رساند.

 

دو بازيكن ديگري كه احتمالا به جمع ياران دايي خواهند پيوست احتمالا پژمان نوري  يا سيد جلال حسيني(همه اين گزينه ها در حد احتمال هستند)  خواهند بود.

پرسپوليس با اين شمايل شرايط بسيار بهتري نسبت به استقلال دارد.

 


هافبك تيم ملي جوانان در پرسپوليس

در حالي كه پرسپوليس در سال گذشته كم‌ستاره‌ترين تيم اين چند سال خودش بود، شرايط در سال جديد كاملا متفاوت است. پرسپوليس علاوه بر جذب ستاره‌هاي ليگ برتري و ملي‌پوش، يك بازيكن جوان را نيز به جمع خود اضافه كرده است.

پورعلي گنجي هافبك تيم ملي جوانان با پرسپوليس قرارداد داخلي بسته و در اين فصل پيراهن قرمز به تن خواهد كرد. اين در حالي است كه احتمال حضور مازيار زارع و مهرزاد معدنچي نيز در جمع پرسپوليسي‌ها بالاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)