مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان تيم فوتبال پرسپوليس مجددا خواهان حضور عمادرضا در اين تيم شدند اما اين مساله در شرايطى به وقوع مى پيوندد كه رابط عمادرضا وباشگاه پرسپوليس همان رابط هوارمحمد و باشگاه نباشد.


چرا كه باشگاه پرسپوليس در طول فصل گذشته مشكلات فراوانى با بازيكن عراقى خود داشت كه همه آنها نيز نشات گرفته از رابط وى بود. فرق عمده اى كه عمادرضا با هوار دارد اين است كه وى علاوه بر سابقه حضور در تيم هاى بزرگ ايران، چند سال در ايران زندگى كرده است و به فرهنگ و جو فوتبال ايران آشنايى دارد.اگر اين دفعه نيز عمادرضا پيشنهاد پرسپوليس را رد كند دفعه سوم است كه هت تريك كرده است.


اولين بار در زمان محمدحسن انصارى فرد در حالى كه همه كارها انجام شده بود و طرفين به مذاكرات نهايى رسيده بودند عمادرضا شبانه به اصفهان رفت و در هيات فوتبال اين استان با سپاهان قرارداد خود را ثبت كرد.دفعه دوم قبل از شروع ليگ ۸۷ و در زمان مديريت مصطفوى، عمادرضا مجددا با پرسپوليس وارد مذاكره شد و حتى چك پيش قرارداد خود را نيز دريافت كرد

اما زير قول خود زد و فقط با چكى كه از پرسپوليس دريافت كرده بود توانست قيمت خود در سپاهان را افزايش بدهد.

 

اما اين بار اميدواريم كه عماد محمدرضا با نام پرسپوليس بازى نكند و متوجه اين بشود كه پرسپوليس چه تيم بزرگى است همانقدر كه آمدن عمادرضا براى پرسپوليس سود دارد، نام پرسپوليس هم براى عمادرضا مفيد است چرا كه پرسپوليس در عراق نيز طرفداران زيادى دارد و همه اين تيم را بيشتر از ساير تيم ها مى شناسند و به آن علاقه مند هستند.


تكليف نهايى عمادرضا ظرف يكى ، دو روز آينده مشخص مى شود، عمادرضا بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه پرسپوليس جايى نيست كه بازيكنان با قيمت هاى نجومى در آن بازى كنند و بازيكن هايى كه به اين تيم مى آيند۶۰ درصد قيمت پيشنهادى از ساير تيم ها را دريافت مى كنند. اما در عوض يك بازى در پرسپوليس مساوى است با نيمى از بازى هايى كه براى تيم هاى ديگر انجام داده است.


در پايان بايد خاطر نشان كرد بعد از تياگو، عمادرضا احتمالا دومين بازيكن خارجى پرسپوليس محسوب مى  شود و مسئولان پرسپوليس قصد دارند تا ۲ بازيكن خارجى ديگر را در خط حمله و در قلب دفاع جذب كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)