پرسپولیس نیوز: نایب‌رئیس‌ پیشین یک باشگاه مطرح فوتبال قطری گفت: باید برابر تیم‌های ایرانی بسیار محتاط باشیم و اعتقاد دارم شانس الدحیل و السد برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است.

خالد شبیب، نایب‌رئیس پیشین تیم فوتبال باشگاه الاهلی قطر که در چند فصل اخیر دارای بازیکنان ایرانی همانند مجتبی جباری و پژمان منتظری بود در واکنش به قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم هر ۲ تیم الدحیل و السد شانس بزرگ و بسیار زیادی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی دارند، زیرا این توانمندی را در بازی‌های مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا اثبات کردند.

الشبیب ادامه داد: البته شکی نیست که این هدف بسیار سختی خواهد بود. به ویژه این‌که تیم‌های ایرانی در قاره آسیا بسیار قدرتمند هستند و صعود ۲ تیم از این کشور نشان‌دهنده این است که باید برابر آنها محتاط باشیم. الدحیل نتایج بسیار خوبی تاکنون کسب کرده و یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا است. تنها تیمی است که تمامی بازی‌های خود را با پیروزی در مرحله گروهی به پایان رساند و نامزد قدرتمندی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. پیروزی ۲ بر یک الدحیل برابر الاهلی عربستان در قطر و تساوی ۲ – ۲ خارج از خانه توانمندی‌ها و تجربه این تیم را نشان می‌دهد.

این مقام پیشین باشگاه الاهلی در خاتمه اظهار داشت: برای نمایندگان قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم به فینال راه پیدا کنند. این تیم‌ها در وهله نخست نمایندگان فوتبال قطر و سپس باشگاه‌های خود هستند و قدرت آنها باعث تقویت تیم ملی نیز می‌شود.

طبق قرعه‌کشی صورت‌گرفته روز گذشته (چهارشنبه) مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مالزی دیدار رفت استقلال و السد ۵ شهریور در ورزشگاه آزادی و بازی برگشت ۲۷ شهریور در قطر برگزار خواهد شد اما پرسپولیس در بازی رفت ۶ شهریور میهمان الدحیل است و بازی برگشت را ۲۷ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبانی‌ می‌کند. طبق همین قرعه‌کشی پرسپولیس در صورت صعود به نیمه‌نهایی در بازی برگشت میزبان خواهد بود و استقلال در مسابقه رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)