پرسپولیس نیوز : شرایط خرید بلیت اینترنتی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر برای طرفداران دو تیم مهیا شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، بلوک های اول تا هفتم طبقه اول ورزشگاه آزادی به این مورد اختصاص یافته است.

تماشاگرانی می توانند از این شرایط خرید استفاده کنند که قبلا از طریق سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر کارت مخصوص را تهیه کرده و کارت به دست آنها رسیده باشد.

علاقمندان می توانند با انتخاب تیم مورد علاقه خود در یکی از بلوک های 7 گانه مکان استقرار خود را انتخاب کنند.اشاره به این نکته ضروری است که بعد از انتخاب امکان جابجایی صندلی ها وجود ندارد و تماشاگرانی که از این طریق بلیت تهیه کرده اند باید 2 ساعت زودتر در ورزشگاه حضور داشته باشند.

فروش اینترنتی بلیت این دیدار از ساعت 13 امروز 5 شهریور آغاز شده است. دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 15 شهریور برگزار می شود.

راهنمای ورود به ورزشگاه

راهنمای ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خود را از طریق اینترنت خریداری کرده اند:

تماشاگران عزیزی که با مراجعه به وب سایت سامانه به آدرس  www.footballeticket.ir  از طریق اینترنت بلیت الکترونیکی تهیه کرده‌اند، باید جهت تماشای مسابقه و استقرار خود، مراحل زیر را طی کنند:

1- با همراه داشتن کارت و رسید خرید اینترنتی بلیت خود، به در ورودی غربی و شرقی مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارتخوان موجود در ورودی مذکور نزدیک کنید.

2- در صورتی که بلیت مسابقه حاضر را خریداری کرده باشید، چراغ ورودی سبز شده و پیغام خوش‌آمدگویی ظاهر می‌شود.

3- رسید راهنمای محل استقرار را از کارتخوان دریافت کرده و وارد محوطه ورزشگاه شوید.

4-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنمای محل استقرار و تابلوهای راهنمای نصب شده در ورزشگاه، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار خود را که در رسید درج شده، پیدا کنند.

5- با ورود به گیت مورد نظر و نزدیک کردن کارت خود به قسمت شیشه‌ای تعبیه شده روی آن، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار باز شده و شما می‌توانید وارد استادیوم شوید.

6- با استفاده از راهنمای محل استقرار و راهنما‌های نصب شده در استادیوم، بلوک، ردیف و صندلی خود را پیدا کرده و مستقر شوید.

7- در صورتی که در استادیوم به هر علتی جهت استقرار با مشکل مواجه شدید، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارتخوان همراه دارند، مراجعه کنند.

راهنمای ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خود را در ورزشگاه خریداری می کنند:

تماشاگران عزیزی که جهت تهیه بلیت الکترونیکی مسابقه به ورزشگاه مراجعه کرده‌اند، می‌بایست جهت استقرار خود و تماشای مسابقه مراحل زیر را طی کنند:

1- با توجه به تابلوهای راهنما به کیوسک فروش بلیت مراجعه کنید.

2-در صورتیکه کارت الکترونیکی به همراه دارید، جهت خرید بلیت به باجه محل فروش بلیت مراجعه نموده تا بلیت مسابقه روی کارت ثبت و رسید راهنمای محل استقرار تحویل شما شود.

3-در صورتیکه کارت الکترونیکی به همراه ندارید، از باجه محل فروش بلیط، کارت و بلیت مسابقه را خریداری و رسید خرید کارت و راهنمای محل استقرار را دریافت نمایید. این نوع از کارتها قابل عودت به باجه‌های فروش بلیت است و در این صورت هزینه پرداختی بابت خرید کارت نیز به شما برگشت داده خواهد شد.

4- پس از تهیه بلیت به در ورودی غربی و شرقی مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارتخوان موجود در ورودی مذکور نزدیک کنید.

5- در صورت تهیه بلیت مسابقه حاضر، چراغ ورودی سبز شده و پیغام خوش‌آمدگویی ظاهر می‏شود و شما می‏توانید وارد محوطه ورزشگاه شوید.

6-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنمای محل استقرار و تابلوهای راهنمای نصب شده در ورزشگاه، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار خود را که در رسید درج شده، پیدا کنید.

7- با ورود به گیت مورد نظر و نزدیک کردن کارت خود به قسمت شیشه‌ای تعبیه شده روی آن، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار، باز شده و شما می‌توانید وارد استادیوم شوید.

8-  با استفاده از راهنمای محل استقرار و راهنما‌های نصب شده در استادیوم، بلوک، ردیف و صندلی خود را پیدا کرده و مستقر شوید.

9-  در صورتیکه در استادیوم به هر علتی جهت استقرار با مشکل مواجه شدید، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارتخوان همراه دارند، مراجعه کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)