پرسپولیس نیوز: مجری اسپانسری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای تهیه بلیت ادامه مسابقات لیگ برتر و دربی روز ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

براساس تصمیم مجری اسپانسری این دو باشگاه هوادارانی که «پکیج» بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس و استقلال را تا پایان فصل خریداری کنند این شانس را پیدا می‌کنند که از امروز با مراجعه به سایت www.gishe3.com بلیت دربی را زودتر از سایر هواداران تهیه کنند.

در اطلاعیه مجری اسپانسری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آمده است: «ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و به‌پاس تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه هواداران در طول فصل و با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ و تکریم هوادارانی که در سرما و گرما هوادار تیم خود بوده‌اند در نظر داریم پکیج ویژه بلیت بازیهای باقی‌مانده لیگ برتر دو تیم را با امتیازات ویژه در اختیار هواداران قرار دهیم.

امتیازات ویژه این طرح عبارتند از:

۱- اولویت در خرید بلیت دربی

اولویت خرید بلیت دربی با هوادارانی است که بلیت تمام مسابقات تا انتهای فصل در بازی‌های خانگی را خریداری می‌نمایند.

۲- ارائه یک بلیت رایگان طبقه دوم یا پشت دروازه

هوادارانی که بلیت طبقه دوم یا پشت دروازه را از طریق خرید پکیج تهیه می‌نمایند بلیت دربی را رایگان دریافت می‌نمایند.

۳- یک میلیون ریال هدیه در خرید لباس اصلی تیم

هواداران با مراجعه به سایت www.havadar.shop  و با وارد کردن کد تخفیف هدیه‌ای به‌میزان یک میلیون ریال در خرید لباس اصلی تیم دریافت می‌نمایند.

۴- تخفیف خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل به‌مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ ریال

هواداران با خرید هر کدام از پکیج‌ها می‌توانند از تخفیف ویژه ۱۵۰٫۰۰۰ ریالی در خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌توانند از ساعت ۱۷ امروز با مراجعه به سایت www.ghishe3.com برای خرید پکیج درنظر گرفته‌شده اقدام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)