پرسپولیس نیوز : یکی از مسئولانی که تازه به این باشگاه آمده با برخی از هواداران تیم پرسپولیس درگیر شدند.

هواداران تیم پرسپولیس همانند روز گذشته و در اعتراض به جدایی برانکو از این باشگاه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و به شعار دادن علیه ایرج عرب و محسن خلیلی مدیرعامل و مدیر تیم پرسپولیس پرداختند.

نکته جالب توجه اینکه هیچ‌کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم حاضر به پاسخگویی به این هواداران نیستند.

حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ هوادار پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند و خواستار استعفای عرب از مدیرعاملی پرسپولیس شدند. این درحالی است که تعدادی از خانم‌های هوادار پرسپولیس هم مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند و خواستار این شدند که برانکو به پرسپولیس برگردد.

ابتدا تعداد تماشاگران ناراضی تقریبا ۲۰۰ نفر بود اما تا قبل از ظهر امروز به ۵۰۰ نفر رسید.

همچنین برخی از هواداران تیم پرسپولیس با فردی به نام مجیدی که به تازگی از اداره‌کل ورزش و جوانان شهر دلیجان به باشگاه پرسپولیس آمده به میان هواداران آمد که برخی از آنها با او درگیر شدند و این درگیری خیلی زود با ورود نیروهای پلیس خاتمه پیدا کرد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اعتراض‌ها و شعار‌های هواداران ناراضی پرسپولیس جلوی ساختمان این باشگاهبا اعتراض شدید ساختمان‌های همجوار این باشگاه مواجه شد. با اعتراض همسایگان باشگاه پرسپولیس، مأموران نیروی انتظامی سعی کردند هواداران را از این محل دور کنند. با این حال تعدادی از این هواداران همچنان مصرند تا جلوی باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشند.

نکته عجیب اینکه برخی از همسایگان باشگاه پرسپولیس شلنگ آب روی هواداران گرفتند تا جلوی اعتراض‌ها و شعارهای آنها را بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)