پرسپولیس نیوز : اینکه چرا با بازیکنی که در تیم دهم لیگ مصر روی نیمکت می نشست قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا شده پرسشی است که پندار توفیقی، رضا افتخاری و وینفرید شفر باید پاسخ آن را بدهند.

مدیران استقلال به دنبال این هستند تا با هافبک مقدونیه ای خود برای فسخ قرارداد به توافق برسند. بویان بازیکنی است که همزمان با تیام در نیم فصل دوم گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد اما با وجود تبلیغاتی که روی او شده بود هرگز نتوانست توانایی خود را در ترکیب استقلال نشان بدهد و در نهایت هم با کمترین دقیقه بازی فصل را به پایان برد.

در همان پایان فصل کاملا مشخص بود که برای بویان جایی در استقلال نیست و شفر برای موفقیت در آسیا احتمالا یک خارجی با کیفیت را جانشین او می کند که دقیقا همین اتفاق هم افتاد.در حال حاضر مدیران باشگاه استقلال در حال مذاکره با بویان هستند تا قرارداد این بازیکن را به صورت توافقی فسخ کنند تا هم لیست این تیم خالی شود و هم باشگاه با پرونده جدیدی در فیفا روبرو نشود.

بویان همان بازیکنی است که باشگاه استقلال برای او چند صد هزار دلار هزینه کرد و پیراهن شماره ۱۰ را در اختیارش قرار داد اما هیچوقت از او استفاده نکرد. اینکه چرا با بازیکنی که در تیم دهم لیگ مصر روی نیمکت می نشست قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا شده پرسشی است که استاد امضای قراردادهای شبانه یعنی پندار توفیقی و البته افتخاری و وینفرید شفر باید پاسخ آن را بدهند.

جدایی بویان و برزای جمع آبی پوشان قطعی شده و احتمال جدایی جابر انصاری هم بسیار زیاد است. علی قربانی و میلاد زکی پور هم همچنان در لیست انتظار قرار داشته و منتظر نظر نهایی وینفرد شفر هستند.

در حالی بویان و برزای در لیست خروجی استقلال قرار گرفته اند که باوجود مخالفت‌های سیدرضا افتخاری، این هافبک مقدونیه‌ای با اصرار شفر و بعنوان بازیکن آزاد بعد از اتمام نقل و انتقالات نیم فصل با آبی پوشان قرارداد بست.

برزای نیز بازیکنی بود که در ابتدای فصل با نظر منصوریان از لیست استقلال خارج شد اما شفر بلافاصله بعد از حضور در تهران سراغ او را گرفت و این بازیکن را به جمع آبی پوشان بازگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)