سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر از زمان برگزاری دیدار سوپر جام بین استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد.

وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در دوران آماده‌سازی هستیم و باید سطح بازیکنان را در آمادگی جسمانی بالا ببریم. ما مربی خوبی از آلمان آورده‌ایم که قرار است به ما کمک کند و با تمرینات خاص و ویژه‌ای که انجام خواهیم داد می‌خواهیم از مصدومیت‌های احتمالی جلوگیری کنیم. ما در دورانی که تیم در تعطیلات بوده برای همه بازیکنان برنامه‌های شخصی فرستادیم تا تمرینات‌شان را به صورت انفرادی ادامه دهند. در تمرینات امروز فشار ۴۰ درصد، ۶۰ درصد و ۸۰ درصد روی بازیکنان اعمال شد و شما دیدید که شرایط همه آنها خوب است. ما شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنان را آنالیز و طبق این آنالیز برای آنها تمرینات انفرادی را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت وریا غفوری، امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی و دلیل غیبت فرشید اسماعیلی عنوان کرد: فرشید در جلسه اول تمرین مشکل عضلانی پیدا کرد و الان برای پیگیری این مصدومیت تحت نظر پزشک است. فدراسیون نامه‌ای به باشگاه فرستاده که بازیکنان ملی پوش به ۱۴ روز استراحت نیاز دارند برای مشخص شدن وضعیت ابراهیمی و حسینی منتظریم یک هفته استراحت کنند و بعد با آنها مذاکره کنیم.

شفر درباره وضعیت امید ابراهیمی ادامه داد: امید در تمام بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای ما بازی کرد. او نه تنها لیدر استقلال است بلکه حالا لیدر تیم ملی هم شده است. حالا که از جام جهانی برگشته باشگاه باید برای امضای قرارداد با او اقدام و برای حضورش در تیم صحبت کند چون وجود امید ابراهیمی برای ما بسیار مهم است. ممکن نیست که اجازه دهیم فرمانده تیم در استقلال نباشد. امیدوارم باشگاه در مذاکرات با امید موفق باشد. طبیعی است که او پیشنهادات دیگری هم داشته باشد اما این بازیکن استقلال را دوست دارد. این وضعیت برای مجید حسینی هم همین‌طور است البته او قرارداد دارد که باید برای ماندنش در استقلال با او هم مذاکره شود.

وی درباره وریا غفوری نیز خاطرنشان کرد: با وریا هم در ارتباط هستیم و الان بعد از اینکه مصاحبه تمام شد با توفیقی درباره او صحبت می‌کنم که شرایطش به چه ترتیبی است. باید وضعیت مصدومیت روزبه چشمی را هم ببینیم که چطور است و درباره او هم تصمیم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص برنامه‌های استقلال برای فصل آینده یادآور شد: از دوشنبه تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم و بازیکنان‌مان در این تمرینات حضور پیدا کردند. ما اگر بخواهیم یک کنسرت اوپرای بزرگ در ایران داشته باشیم باید علاوه بر نوازنده، خواننده های خوبی هم داشته باشیم. در آسیا در کنار بازیکنان جوان باید مهره‌های اصلی هم حفظ شود، بازیکنانی مانند امید و وریا که ما به آنها نیاز داریم تا به تیم کمک کنند. در فصل پیش دو قدم بزرگ برداشته‌ایم و به سمت موفقیت تلاش‌مان را ادامه می‌دهیم تا وضعیت بازیکنان‌مان هم بهتر شود.

شفر در مورد شایعه کنار رفتن افتخاری از استقلال تصریح کرد: شایعات برای من اصلا مهم نیست و نمی‌دانم چه کسی این شایعات را در صفحات مجازی مطرح کرده است. در باشگاه مشکل جدیدی نمی‌خواهیم، ما ثبات نیاز داریم. همه باید برای یک هدف که همان موفقیت است، تلاش کنیم. در ۱۰ ماه گذشته که با باشگاه کار کردیم، موفق بودیم.

وی در خصوص برنامه‌های اردوی استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم امروز جواب نهایی را در رابطه با اردوی تیم را بگیریم. ما نمی‌توانیم بیشتر صبر کنیم و
باید بازی‌های دوستانه با تیم‌های خوب داشته باشیم. بدون اردوی خوب پیش فصل موفقیت برای سال آینده ۳۰ درصد کم شود. این پیغامی است که فرستاده‌ایم که استقلال سفیر فوتبال ایران است و تیم بسیار خوبی است که تنها در ایران صحبت نمی‌شود و در آلمان و رسانه‌های اروپایی صحبت می‌شود. نباید اجازه دهیم این دستاورد خراب شود. ما ۳۰ ملیون هوادار در دنیا داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد زمان اردوی تیم تصریح کرد: شاید ۱۰،۱۱ یا دوازدهم جولای باشد. ملی‌پوشان ما دیر اضافه می‌شوند که البته این شرایط
تنها برای ما نیست و پرسپولیس هم این شرایط را دارد. ما بازی‌های سختی در لیگ و آسیا داریم و نیاز به بازیکنان آماده خواهیم داشت. السد قطر در نقل و انتقالات قراردادهای میلیون دلاری می‌بندد و امیدوارم همه متوجه حرف من شده باشند.

شفر درباره اینکه گفته می‌شود مخالف برگزاری سوپرجام است، گفت: مشکل از سمت استقلال و پرسپولیس نیست، سوالم از فدراسیون فوتبال این است که چرا باید سوپرجام به فاصله کم از جام جهانی برگزار شود. برنامه جام جهانی را حتما ندیده‌اند. شاید تاریخ جام جهانی را می‌دانستند و می‌توانستند لیگ
را یک هفته دیرتر شروع کرده و سوپرجام را عقب‌تر بیندازند. شاید بازیکنان ملی‌پوش استقلال و پرسپولیس در سوپرجام دچار مشکل شده و در آسیا به مشکل بخوریم. ما لیگ‌مان را از خیلی از کشورهای دیگر زودتر آغاز می‌کنیم. کامل مشخص است که می‌خواهم سوپرجام برگزار شود و از این بابت خوشحالم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)