پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ضربه پنالتی جنجالی این تیم در دربی هشتادونهم تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص ضربه پنالتی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ما یک استخر کوچک از بازیکنانی داریم که می‌خواهند پنالتی بزنند. در طول مسابقه و تحت فشار بسیار، گاهی اوقات بازیکنان باید تصمیمات انفرادی بگیرند و در این مسابقه نیز بازیکنان تصمیم گرفتند.

وی افزود: در جلسه قبل بازی گفته بودم در این مسابقه منشا نباید پنالتی بزند، به این دلیل که دروازه‌بان پرسپولیس نحوه پنالتی زدن او ‌را می‌شناخت. من از مهدی رحمتی خواستم تا به نقطه پنالتی برود و به منشا یادآوری کند که او نباید پنالتی بزند و او هم همین کار را کرد. در نشست خبری نیز اشاره کردم که متوجه صحبت رحمتی و پاتوسی نشدم که برداشت‌های اشتباهی از این جمله صورت گرفت و رحمتی تنها پیام من برای منشا را برد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از دست دادن پنالتی بسیار ناراحت‌کننده است و شکست در دربی حتی بسیار بیشتر ناراحت‌کننده است. خیلی خوب این را می‌دانم که هواداران‌مان بسیار غمگین و ناراحت هستند. ما باید بسیار ناراحت باشیم و هستیم، اما باید برای بازی بعدی هم خودمان را آماده کنیم. هنوز کار ما در این فصل به پایان نرسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)