مجری برنامه ورزش و مردم گفت: در برنامه روز گذشته گفتم در هیچ جای جهان اسمی به طولانی بودن استیل آذین گهر دورود لرستان وجود ندارد؛ این صحبت کجایش مسخره کردن است!

فارس؛  بهرام شفیع در خصوص اعلام شکایت مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان از برنامه ورزش و مردم گفت: دلیلی برای شکایت وجود ندارد، اتفاقا حیدرپور خیلی هم از این تیم تعریف کرد.

وی ادامه داد: خود بهروان گفت که اولویت اول من برای بازی‌های گهر، دورود و سپس خرم‌آباد است. ما هم در این مورد حرفی نزدیم و برای آیت‌الله‌زاده و همکارانش آرزوی موفقیت کردیم.

شفیع در مورد اینکه گفته می‌شود، وی نام گهر را به تمسخر گرفته است، گفت: من مسخره نکردم و فقط گفتم هیچ جای جهان اسمی به این طولانی برای تیم‌ها وجود ندارد. این صحبت کجایش مسخره کردن است؟! اتفاقا بهروان هم این موضوع را تأیید کرده و درخواست کرد اسم تیم استیل آذین گهر دورود لرستان کوتاه شود.

مجری برنامه ورزش و مردم تصریح کرد: احترام خاصی برای مردم دورود و لرستان قائل هستم و مسخره کردنی در کار نبوده است،‌ حتی برای تیم جدیدی که روی کار آمده است هم آرزوی موفقیت کردم.

شفیع افزود: در برنامه روز گذشته کلی از بخش خصوصی و اصل 44 حمایت کردم و عنوان کردم که باید به شخص هدایتی احترام گذاشت که در این راه سرمایه‌گذاری می‌کند. ملوان پس از خصوصی شدن موفق بوده است و مطمئنم که گهر هم موفق خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)