یکشنبه 20 بهمن (15:55)

مرجع خبری پرسپولیس : قلعه نوعی : نمی دانم این دروغ ها از کجا در می آید .

صبح امروز یکی از روزنامه های ورزشی تیتر یک خود را به گزارش اختصاصی تعمد توره در سه اخطاره شدن برای داربی اختصاص داده بود. تیتری که بازیکن سنگالی پرسولیس را متهم کرده بود به واسطه تحریک سرپرست استقلال ، کارت زرد سومش را در بازی با داماش گرفته است تا از بازی داربی محروم شود.
این خبر ادامه ای است بر جنجال های این فصل شاخه ای از مطبوعات ورزشی که تقریبا پیش از هر بازی عوامل باشگاه استقلال را متهم می کنند که به یکی از ستاره های تیم رقیب تماس گرفته اند و با اقناع این بازیکن ، سعی کرده اند یار مورد نظر در بازی استقلال یا غایب باشد و یا اگر بازی می کند ، بی انگیزه در زمین راه برود.
شروع این شایعات را ناصر حجازی راه انداخت ، خبر مذاکره استقلال با دنی اولروم پیش از بازی ابومسلم بود. پس از این قلعه نویی قبل از بازی با پیام متهم به مذاکره با آرفی و در بازی با مس متهم به تماس با ادینهوی برزیلی شد. این بار هم روزنامه ورزشی ، نظری جویباری را متهم به خرید بازیکن سنگالی پرسپولیس کرده است. اتهامی که اگر اثبات شود ، فوتبال ایران را به هم می ریزد اما پایه های نگارش روزنامه یادشده به قدری بی اساس است که بیشتر به شوخی می ماند. آن هم درحالی چنین اتهامی مطرح شده است که استقلال در اوج آمادگی قرار دارد و پرسپولیس بقدری بحران دارد که نیازی به چنین پیشنهاداتی از سوی استقلال نیست.

البته امیر قلعه نویی چون سه سال قبل یکبار با رامین محرم نژاد بازیکن وقت شموشک ، چنین اتفاقی را بر سر زبان ها انداخته بود ، امسال مدام با چنین اتهامی از سوی رقیبان متهم می شود.
قلعه نویی در پاسخ به این ادعا درحالی که حسابی عصبانی به نظر می رسد ، پاسخ می دهد:« واقعا برای کسانی که اینگونه می خواهند به تیم ما لطمه بزنند متاسف هستم. از شروع فصل مدام چنین دروغ هایی را می خوانم. آنها نمی توانند موفقیت استقلال را ببینند و برای حاشیه سازی ، چنین دروغ هایی را می نویسند. یکبار می گویند اولروم ، یکبار ادینهو و این بار هم توره.»
قلعه نویی ادامه می دهد:« خدا را شکر مردم بقدری از مسائل آگاه هستند که به خوبی  ماهیت این شایعات کذب را تشخیص بدهند. اگر بنا به مذاکره باشد که همه تیم های دیگر به یاران ما پیشنهاد می دهند . آیا ما هم باید چنین ادعای بی اساسی را مطرح کنیم.»
اتهام وارده به استقلال بقدری بزرگ بوده که مسئولان این تیم را به واکنش وا داشته است. سایت رسمی این تیم دقایقی قبل با صدور بیانیه ای چنین اتهامی را توطئه ای برای حاشیه سازی در تیم مطرح کرد و از طرح دادخواست رسمی علیه این روزنامه در دادگستری تهران خبر داده اند.
همچنین صبح امروز مدیر برنامه های یار سنگالی پرسپولیس علیه این روزنامه ورزشی شکایت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)