در هنگام فسخ قرارداد دنيزلي با پرسپوليس قرار شد او بخشي از پولي را كه دريافت كرده به باشگاه پرسپوليس برگرداند.

گل؛ امروز تولد 63 سالگي مصطفي دنيزلي است. سرمربي محبوبي كه در دو مقطع روي نيمكت پرسپوليس نشست و بسيار بيشتر از پيروزي‌هايي كه كسب كرد محبوب شد. دنيزلي متولد دهم نوامبر 1949 است و از فردا وارد 64 سالگي مي‌شود.

اين مربي ترك‌تبار در نيم‌فصل گذشته با قراردادي يك‌ سال و نيمه به پرسپوليس آمد و قرار بود در ليگ دوازدهم هم هدايت سرخپوشان را بر عهده داشته باشد اما مشكلاتي كه پيش آمد باعث شد او در پايان فصل قراردادش را با پرسپوليسي‌ها فسخ كرده و از خير بازگشت به ايران بگذرد.

در هنگام فسخ قرارداد دنيزلي با پرسپوليس قرار شد او بخشي از پولي را كه دريافت كرده به باشگاه پرسپوليس برگرداند و با اين باشگاه تسويه حساب كند. اما اين اتفاق هنوز رخ نداده و دنيزلي چند ماهي هست كه در بازگرداندن پول باشگاه سرخپوش تعلل كرده است. پولي كه اتفاقا مديران پرسپوليس در اين روزهاي شلوغ و پرسروصدا احتياج زيادي به آن دارند.

دنيزلي به خاطر حسن اخلاق و برخوردهاي حرفه‌اي‌اش همان‌طور كه نزد هواداران پرسپوليس محبوبيت فراواني دارد تا به امروز ارتباط خوبي هم با مديران اين باشگاه داشته است. به همين دليل مسئولان باشگاه تا امروز سعي كرده‌اند اين مسئله را به‌شكل دوستانه حل و فصل كرده و سراغ راهكارهاي قانوني نروند. اما شنيده مي‌شود صبر طلبكاران در حال به سر رسيدن است و بعيد نيست طي روزهاي آينده شاهد پيگيري قانوني اين موضوع و شكايت مديران پرسپوليس از مصطفي دنيزلي باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)