خبرگزاری پرسپولیس : ناصر شهبازی می‌گوید عنایتی یکی از مهم‌ترین بازیکنان مس است و این باشگاه حاضر نیست او را به تیم دیگری بدهد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا عنایتی برای جذب این بازیکن گفت: هیچ مذاکره مستقیمی صورت نگرفته است. تنها یک تماس تلفنی با من گرفته شد و گفتند که ما عنایتی را برای نیم فصل دوم می‌خواهیم.

وی ادامه داد: عنایتی یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما در این فصل است و به غیر از پرسپولیس، استقلال و پیکان هم این بازیکن را می‌خواستند. اگر می‌خواستیم عنایتی را به پرسپولیس بدهیم مطمئنا یک بازیکن از پرسپولیس در حد عنایتی را با او معاوضه می کردیم، اما وقتی می‌دانیم پرسپولیسی‌ها حاضر به انجام چنین کاری نیستند ما هم به هیچ عنوان عنایتی را از دست نمی‌دهیم.

شهبازی با اشاره به این که وظیفه من این است که مس را قدرتمند نگه دارم، گفت: چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فکر می‌کنند هر بازیکنی را که خواستند باید بگیرند. اگر این طور است همه بازیکنان خوب مال آنها و تیم‌های دیگر هم باید برای رده‌های پایین جدول تلاش کنند. مطمئن باشید که من از منافع باشگاه مس دفاع خواهم کرد و اجازه نمی دهم که بازیکنان خوب و کلیدی تیم به این راحتی از دست بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)