پرسپولیس – فولاد خوزستان

مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی و شاگردانش پس از پیروزی دلچسب در بوشهر برای نزدیک شدن به صدر جدول و استفاده از عدم نتیجه گیری رقیبان محکوم به پیروزی مقابل تیم منسجم فولاد هستند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیمهای پرسپولیس و فولاد در حالی از ساعت 17:15 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که مصاف این دو تیم در سالهای گذشته همواره زیبا و پرحاشیه بوده است. شاگردان علی دایی در حالی به مصاف فولاد می روند که خوزستانی ها هفته گذشته با پیروزی خانگی مقابل مس کرمان با روحیه مضاعفی پا به این میدان خواهند گذاشت. با توجه به تساوی استقلال و سپاهان در بازی دیروز، پیروزی پرسپولیس می تواند گام بلندی برای رسیدن به رتبه های بالایی جدول باشد.

 

جذابیت ها:

 

میثاق معمارزاده سنگربان فصل گذشته پرسپولیس که محبوبیت ویژه ای در میان هواداران این تیم داشت پس از آنکه برای تمدید قراردادش با پرسپولیس به توافق نرسید به فولاد پیوست. معمارزاده که این روزها از آمادگی مطلوبی برخوردار است انگیزه های ویژه ای برای حضور در استادیوم آزادی خواهد داشت.

 

مصدومان:

به گفته پزشک تیم فوتبال پرسپولیس محمد منصوری به بازی امروز پرسپولیس و فولاد نخواهد رسید اما علیرضا محمد و حمیدرضا علی عسگری احتمالا مشکلی برای بازی کردن در بازی امروز نخواهند داشت. در طرف مقابل شنیده می شود کادر پزشکی فولاد مصدومان این تیم را به بازی مهم امروز رسانده است.

 

تماشاگر احتمالی:

ناکامی های پیاپی در عرصه ملی و باشگاهی و روزگار کم فروغ سرخابی ها موجب شده تا پیش بینی از حضور پرشور هوادار پرسپولیس در بازی امروز مشکل باشد اما به نظر می رسد با توجه به برگزاری مسابقه در روز تعطیل و ساعت مناسب بیش از 30 هزار نفر برای تماشای این مسابقه راهی ورزشگاه پیر پایتخت شوند.

 

اتفاق ویژه:

این مسابقه بدرقه پرسپولیسی ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. رفع مصدومیت وحید هاشمیان و حضور پرشور هواداران در بازی امروز می تواند نقش مهمی در موفقیت آسیایی پرسپولیس داشته باشد.

 

 

جمعه 6 اسفند – ورزشگاه آزادی تهران

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)