مرجع خبری پرسپولیس : هر چند هواداران پرسپوليس، نشاني از يك بازي تهاجمي، از تيمشان نديدند، اما زلاتكو كرانچار در كنفرانس خبري پايان بازي مدعي شد تيمش90 دقيقه شاهين بوشهر را تحت فشار قرار داده بود!

سرمربي كروات پرسپوليس، با ابراز رضايت نسبي از بازيكنانش به هيچ عنوان زير بار انتقاد خبرنگاران از نحوه بازي ميثم بائو، اشپيتيم آرفي و حسين بادامكي نرفت .در مقابل محمود ياوري، راضي از نتيجه به دست آمده، از همه علاقه‌مندان به فوتبال خواست كه به‌راحتي از كار بزرگ شاهين كم‌تجربه و جوان نگذرند: «بازيكنان من با كسب يك امتياز در ورزشگاه آزادي ثابت كردند توانايي كسب نتايج مطلوب و بزرگي در ليگ برتر را دارند.»

 

** استقلال، پشت درهاي بسته

بنا به درخواست كادر فني باشگاه استقلال تمرين ديروز آبي‌ها بدون حضور تماشاگران و نمايندگان رسانه‌هاي گروهي (پشت درهاي بسته ورزشگاه دستگردي) برگزار شد. مرفاوي تيمش را براي بازي حساس روز جمعه با استيل‌آذين آماده مي‌كند.

 

** معيني از بيمارستان ترخيص شد

فريدون معيني، بازيكن خوشنام دهه‌هاي 40 و 50 فوتبال ملي ايران و باشگاه پرسپوليس كه در حال حاضر سمت رياست كميته جوانان فوتبال كشورمان را برعهده دارد، پس از درمان جابه‌جايي كتف دست خود، از بيمارستان ترخيص و به محل فعاليتش در فدراسيون بازگشت.معيني چند روز پيش

براي انجام سفري كاري، راهي شمال كشور شده بود كه خودروي وي با خودروي سواري ديگري تصادف كرد؛ ولي خوشبختانه اين تصادف تلفات جاني دربر نداشت.

 

** تبريزي‌ها محروم مي‌شوند

وقتي مجتبي شريفي، رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشد، بايد هم محروميت‌ها قبل از ابلاغ احكام رسمي مشخص شود. او كه ناصر شفق و سرپرست تيم تراكتورسازي را براي ساعت30/14 روز شنبه 28 شهريور به كميته انضباطي فراخوانده تا در مورد اتفاقات بازي با استقلال توضيحاتي بدهند، پيشاپيش اعلام كرد: محروميت تماشاگران تبريزي محتمل خواهد بود!

 

**پروين: پرسپوليس ناهماهنگ است

 علي پروين كه دوشنبه شب براي تماشاي ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و شاهين بوشهر به ورزشگاه رفته بود، با انتقاد از كيفيت بازي به ايسنا گفت: «ناهماهنگي بازيكنان، بزرگ‌ترين مشكل تيم پرسپوليس است كه در اين بازي به وضوح خود را نشان داد.»مرد محبوب قرمزها كه از عملكرد پسرش هم راضي نبود، افزود: «كل تيم پرسپوليس بد بازي كرد و تك‌تك بازيكنان از جمله محمد در آن سهيم هستند. البته هنوز هم بايد به كرانچار فرصت داد.» پروين اين حرف‌ها را در حالي زد كه پرسپوليس 2 بر يك از شاهين پيش بود و هنوز گل مساوي را دريافت نكرده بود!

 

**تعامل قانوني سپاهان

 باشگاه سپاهان اصفهان با صدور بيانيه‌اي كه در آن به قوانين فيفا اشاره شده، تاكيد كرد: مبناي همكاري و تعامل خود با كميته تيم‌هاي ملي را براساس قوانين فيفا و تعامل قرار خواهد داد.

 

**سيدعباسي بازيكن آزاد شد

 كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درخصوص شكايت داوود سيدعباسي، بازيكن اسبق تيم ابومسلم خراسان مبني بر مطالبه وجه خود از اين باشگاه، ضمن صدور حكم بر حقانيت وي، باشگاه را مكلف به پرداخت مبلغ 300 ميليون ريال كرد و سيدعباسي را بازيكن آزاد دانست.

 

** نشست اضطراري با لوكا

 به دليل نتايج ضعيف و دور از انتظار تيم فولاد، اعضاي هيات ‌مديره فولاد در نشستي كه ظرف امشب يا فرداشب در محل اين باشگاه برگزار خواهد شد، با حضور لوكابوناچيچ به بررسي دلايل ناكامي‌هاي فولاد خواهند پرداخت.

 

** نود، با كارشناسان جديد

 پخش سري جديد برنامه‌ «نود» پس از گذشت 7 هفته از آغاز ليگ برتر، از 30 شهريور آغاز مي‌شود. عادل فردوسي‌پوربا تاييد اين خبر گفت: هم اكنون به همراه ديگر سازندگان اين برنامه در تدارك دكور و شيوه‌ اجرايي برنامه هستيم، ضمن اين‌كه قصد داريم در سري جديد اين برنامه از كارشناسان جديدي نيز در حوزه‌ داوري فوتبال دعوت كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)