پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن معتقد است که پرسپولیس فردا بازی هوشمندانه‌ای ارائه خواهد کرد.

گن شوجی درباره مصاف فردا (شنبه) تیم فوتبال کاشیما آنتلرز مقابل پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: در مسابقات بین‌المللی، تجربه لازم را دارم. با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان کاشیما آنتلرز شرایط مشابهی دارند، اما بیشتر بازیکنان تیم چنین تجربه‌ای ندارند. تمام تلاش خود را می‌کنم تا تجربه‌های خودم را به بازیکنان منتقل کنم.

مدافع ۲۵ ساله کاشیما آنتلرز با اشاره به اشتیاق این تیم برای فتح لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای هر کسی که در باشگاه فعالیت می‌کنند، لیگ قهرمانان آسیا یک «جام مقدس» (جامی که در اساطیر انگلیس، به عنوان جامی معجزه‌آسا شناخته می‌شد) به شمار می‌رود. این عنوانی است که واقعاً مشتاق هستیم که به آن دست یابیم. اندوخته خوبی از دیدار رفت داریم و این بار باید به قهرمانی دست یابیم. من واقعاً‌ دوست دارم به قهرمانی رقابت‌ها برسم.

وی درخصوص تلاش پرسپولیس برای گشودن دروازه آنتلرز تصریح کرد: این به نتیجه مسابقه بستگی دارد، اما فکر می‌کنم آنها هوشمندانه کار و تلاش می‌کنند ما را خنثی کنند. آنها در طول مسابقه قطعاً از ذهن و هوشمندی خود استفاده می‌کنند.

شوجی در مورد حضور پرتعداد هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شیوه حمایت هواداران غرب آسیا کمی متفاوت خواهد بود. تماشاگران با مشاهده نمایش‌های معمولی از تیم‌های مورد علاقه خود هم بسیار تشویق می‌کنند و فکر می‌کنم این برای ما خیلی سخت باشد. به عنوان یک بازیکن فوتبال، شما تنها می‌توانید یک یا دو بار در چنین جوی بازی کنید. من با پیراهن تیم ملی ژاپن در عربستان سعودی بازی کردم و شاهد ۶۰ تا ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه بودم. فکر می‌کنم این برای ما بازیکنان، تجربه‌ای عالی خواهد بود.

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی، میهمان پرسپولیس خواهد بود. آنتلرز در دیدار رفت به برتری ۲ بر صفر رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)