مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايى: بهترين خط دفاع امسال پرسپوليس است

بازگشت شيث رضايى به جمع سرخپوشان از آن دسته اتفاقاتى بود كه تقريباً پيش بينى اش براى كسى غيرقابل باور نبود. مدافعى كه با ۵ سال حضور در پرسپوليس در يكى، دو سال اخير حضورش توانسته بود جايگاه ثابت و خوبى را در پرسپوليس و هوادارانش پيدا كند، پس از وقفه اى يك ساله دوباره در سبد خريد پرسپوليس جاى گرفت تا شاهد بازگشت شماره ۱۳ پر خبر و پر سر و صداى سرخ ها به خانه باشيم، جايى كه شيث با حضور در آن قهرمانى را نيز تجربه كرد اما …! اما هنوز هم از اينكه به نوعى در پايان فصل اسير بى مهرى ها شد كمى دلخور است. با شيث تماس گرفتيم تا در مورد وضعيتش سؤالاتى از او داشته باشيم. با ما همراه باشيد:

pnnc • بازگشت به پرسپوليس چه زمانى به صورت رسمى مى شود و رنگ و بوى قطعى و حتمى به خود مى گيرد؟
كارم تمام شده است و تمام صحبت ها و حرفها زده شده و الان هم منتظر هستيم باشگاه و مديرعامل با من تماس بگيرند تا هر وقت بگويند براى ثبت به هيأت فوتبال برويم.

pnnc • پس كار تسويه حسابت با صبا تمام شد و مشكلى وجود ندارد؟
خوشبختانه مشكلى نيست. قرار شده به زودى براى دريافت تسويه حسابم به ملاقات مديران صبا بروم. من سال پيش سال خوبى را در كنار مديريت، كادرفنى و بازيكنان صبا داشتم. حدود ۳۰ درصد از قرارداد سال قبلم باقى مانده كه قرار شد، به زودى دريافت كنم.


pnnc • شيث رضايى فصل گذشته را در صبا چطور گذراند؟
سال خوبى بود. به هر حال تيم صبا چه از نظر مهره و بازيكن چه از حيث كادر فنى و مديريت شرايط بسيار خوب و قابل قبولى داشت. در حالى تيم ما در جدول رده بندى ششم شد كه به لحاظ دفاع و انسجام خط دفاعى عملكرد خوبى داشتيم و از لحاظ عملكرد خطا دفاعى در ليگ دوم شديم. البته در جام باشگاه هاى آسيا در مجموع چندان موفق نبوديم اما براى تجربه اول بد كار نكرديم. جدا از اين مسائل سالى بدون حاشيه و بدون مشكل را پشت سر گذاشتيم.
اما به نظر مى رسيد از اين جهت كه از پرسپوليس دور بودى، برايت رضايت بخش نبود؟

دقيقاً همين طور است كه مى گوييد. برايم دور بودن از پرسپوليس خيلى سخت بود. شايد فقط كسى حس و حال مرا متوجه شود كه خودش در پرسپوليس بوده و بعد از اين تيم جدا شده. شرايط براى كسى كه ۵ سال در اين تيم بود و زحمت كشيد تا فيكس شد خيلى سخت است كه بخواهد جدايى از اين تيم را تجربه كند اما حالا خيلى خوشحالم كه بازگشته ام و دوباره براى پرسپوليس و هوادارانش به ميدان خواهم رفت.

بازگشت دوباره ات به پرسپوليس بار مسئوليت و انتظار هواداران را از تو بيشتر و سنگين تر نكرده است؟
صددرصد همين طور است. به هر حال اين هوادار از تيم و بازيكنانش انتظار دارد چون هميشه چه در سرما و چه در گرما از اين تيم حمايت كرده است و اين انتظار واقعاً بجاست. با اين حال از قول من بنويسيد با تمام وجود آماده خدمت به پرسپوليس هستم و قول مى دهم من و ديگر بچه هاى خط دفاعى در اين فصل شرايطى را رقم بزنيم كه پرسپوليس بهترين خط دفاع ليگ را به خود اختصاص بدهد.

باتوجه به خريدهاى پرسپوليس و اينكه مدافعان سال گذشته هم قرار است تغيير چندانى نداشته باشند فكر نمى كنى براى پس گرفتن جايگاه قبلى ات كار سختى پيش رو دارى؟
من اصلاً فكر نمى كنم چون زمانى فيكس پرسپوليس بودم، حالا كه برگشتم خيلى راحت جايگاهم را پس مى گيرم. اين ذهنيت نه در من بلكه در ذهن هيچ فوتباليست حرفه اى نبايد ايجاد شود. به اعتقاد من يك فوتباليست از ابتداى فصل و از روز اولى كه پا در تمرين تيمى مثل پرسپوليس مى گذارد، بايد به فكر خوب تمرين كردن باشد. اگر اين مسأله را دنبال كند، قطعاً به آنچه كه استحقاقش را دارد خواهد رسيد. شك نكنيد

.
همانطور كه شاهد بودى. پرسپوليس فصل قبل ناكامى هاى زيادى را تجربه كرد تا انتظارات را برآورد نكند. فكر مى كنى چه آينده اى براى فصل بعدى در انتظار پرسپوليس باشد؟
حق با شماست. پرسپوليس و هوادارانش امسال سال بدى را پشت سر گذاشتند و متأسفانه در ۳ شانسى كه براى رسيدن به قهرمانى پيش رو داشتند. ناكام ماندند. پيش بينى از آتيه و اتفاقاتى كه قرار است رخ بدهد سخت است اما اميدوارم شرايط جورى رقم بخورد كه با لطف خدا و همت بچه ها خاطرات فصل گذشته را از ذهن هوادارانمان پاك كنيم.

نوبتى هم باشد نوبت تيم ملى است. با توجه به تساوى در كره شمالى كارمان سخت شد. فكر مى كنى چه آينده اى در انتظار تيم ملى باشد؟
خدا جاى حق نشسته و نظاره گر اعمال انسانهاست. فقط مى توانم بگويم اميدوارم فقط به خاطر مردم همه چيز درست شود و اگر لياقتش را در ما مى بيند به ما كمك كند تا اين تيم به جام جهانى برود تا دل مردم شاد شود.


در پايان دوست داريم بدانيم هدف اصلى ات براى فصل آينده چيست؟
هدف اول و مهم من قهرمانى و موفقيت با پرسپوليس است و دوست دارم يك سال وقفه اى كه در حضورم در اين تيم ايجاد شد با يك نمايش خوب و فوق العاده جبران شود. در وهله بعدى با تمام وجود آماده ام به تيم ملى كشورم خدمت كنم و با صعود ايران به جام جهانى اين شانس نصيبم شود كه پيراهن مقدس كشورم را در بزرگترين رويداد جهانى فوتبال بر تن كنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)