مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايي بار ديگر به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس فراخوانده شده است. او در نشست دوشنبه اين كميته بايد توضيح دهد كه چرا در بازي با صبا قم بازوبند كاپيتاني را نه بر بازو كه بر مچ خود بسته بود.


شیث رضایی توضيح مي دهد كه ممكن است نتواند در نشست كميته انضباطي شركت كند:« اين نشست وسط تعطيلات ماست و شايد نتوانم برسم. البته به مسئولان باشگاه زنگ مي زنم و از آنها مي خواهم اگر امكانش هست جلسه را عقب بيندازند.»

 

كاپيتان پرسپوليس در بازي پنجشنبه مقابل سايپا حتي اجازه نشستن روي نيمكت را پيدا نكرد‏ تا مشخص شود كه دوباره مورد غضب علي دايي قرار گرفته است.

 

خودش البته مي گويد با تصميم سرمربي مشكلي ندارد:« به هر حال من به نظر علي‌دايي احترام مي‌گذارم و فعلا دوست ندارم در اين رابطه مصاحبه كنم.»

 

شيث رضايي پيش از اين هم شرايط مشابهي را تجربه كرده بود. او از فرداي روز بازي با استقلال تا چند روز پيش از بازي با تراكتورسازي از حضور در تمرينات تيم منع شده بود. در بازگشت مجدد به تركيب پرسپوليس‏، او دوباره بازوبند كاپيتاني را به بازو بست اما تيمش هر دو بازي را باخت. پرسپوليس پنجشنبه پس از 5 شكست پياپي در حالي مقابل سايپا برنده شد كه شيث رضايي روي نيمكت هم نبود.

 


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)