مرجع خبری پرسپولیس : مهدي شيري: پرسپوليس معلوم نيست

مهدي شيري با خنده درباره حرفهاي برادرش كه خبر از حضور او در پرسپوليس مي دهد به شوخي مي گويد :مجتبي الكي بازارگرمي مي كند!
گرچه برادران شيري ، مهدي و مجتبي ،‌ در بازي فصل گذشته پرسپوليس – برق در آزادي از خجالت يكديگر در آمدند اما مجتبي ، دادش كوچيكه اصرار دارد كه برادران شيري در فصل آينده در يك تيم بازي خواهند كرد كه اسم آن تيم پرسپوليس است . او مي گويد :”هنوز بطور قطعي قراردادي منعقد نكرده ام و پس از مشخص شدن اوضاع مدير عامل باشگاه در چند روز آينده قراردادم را با تيم فوتبال پيروزي در هئيت فوتبال استان تهران ثبت مي كنم ولي در مذاكراتي كه بامديرعامل باشگاه داشتم برادرم مهدي نيز اين فصل ليگ برتر در تيم فوتبال پيروزي بازي خواهد كرد.”
به گفته مجتبي ،‌ مهدي با استقلال قرارداد داخلي امضا كرده است كه با توافق طرفين از اين تيم جدا مي شود و هيچ مشكلي در رابطه با فسخ قرارداد با باشگاه استقلال ندارد. اين دو در زمان مربيگري اصغر شرفي در برق كنار هم بازي مي كردند. مهدي ، سابقه بازي در برق ، استقلال اهواز ، استقلال تهران و صبا را در كارنامه دارد و از بهترين هافبكهاي فوتبال ايران در دهه گذشته بوده است… البته فقط وقتي كه در برق بازي مي كرده! خود مهدي در زمينه پيوستن به پرسپوليس مي گويد :”اين مجتبي الكي شلوغ مي كند. من هنوز با پرسپوليس مذاكره نكرده ام و منتظرم ببينم آنها مر مي خواهند يانه.”اين بازيكن شيرازي در انتظار دريافت خسارت يك ميليون دلاري خود از باشگاه النصر عربستان است و مشغول تمرين

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)