پرسپولیس نیوز: مهاجم جدید تیم تراکتورسازی گفت دو هفته منتظر پرسپولیس ماندم اما مسئولان باشگاه ترسیدند من را جذب کنند.

رضا شکاری که پس از حضور در باشگاه پرسپولیس گفته بود به زودی پیراهن سرخپوشان را به تن می کند در نهایت راهی تراکتورسازی شد. وی در این باره گفت: همه مردم دیدند من قلبا دوست داشتم به پرسپولیس بیایم. حتی دو هفته به خاطر پرسپولیس که با تمام وجودم دوستش دارم پیشنهادهایی از قطر و یونان و بوندسلیگا۲ را رد کردم. صحبت هایی مطرح شد که من قرار است محروم شوم ولی دیدید که دکتر رفیعی کارشناس حقوق در شبکه اول گفت رضا به هیچ وجه محروم نمی شود و مطمئن باشید باشگاه بزرگی مثل روبین کازان و روستوف که در لیگ قهرمانان حضور دارد یک بازیکن ۱۸ ساله نمی گیرند که محروم شوند.

وی افزود: آقای آذری جای پدر من است و برای من زحمت کشیده و فراموش نمی کنم اما من بچه ایران هستم و خوب نبود که من و طرفداران پرسپولیس را اذیت کردند. من با قلبم به پرسپولیس می آمدم اما من نبودم که رفتم و این پرسپولیس بود که عقب کشید.

وی درباره اینکه پیشنهاد بالای مالی باعث شد از پرسپولیس به تراکتورسازی برود گفت: قسم می خورم قراردادی که با تراکتور بستم از پرسپولیس به مراتب کمتر است. حتی باشگاه استقلال هم از پرسپولیس بیشتر پیشنهاد داد اما قبول نکردم. اصلا بحث مالی نبود و تنها دلیل این بود که برای بازیکن حرفه ای بلاتکلیفی بدترین چیز است و من دو هفته به باشگاه پرسپولیس رفتم و آمدم و حتی رضایت نامه هم دستم بود و یک روز نیاز بود که قرارداد را تنظیم کنند ولی متاسفانه باشگاه پرسپولیس عقب کشید.

وی ادامه داد: من از آقای زنوزی و صادقیان تشکر می کنم که مثل کوه پشت من ایستادند و من را قبول کردند و گفتند کاری نداشته باش و به حرف هیچ کس گوش ندادند و با من قرارداد امضا کردند و به خاطر همین حمایت من با تمام وجود با آنها قرارداد بستم و برایشان بازی می کنم تا هواداران پرشورش را شاد کنم.

شکاری درباره اینکه چرا تراکتور قرارداد بست اما پرسپولیس به حرف آذری گوش کرد گفت: خودتان می دانید که پرسپولیس قبلا از پنجره نقل و انتقالات محروم شده بود و ترسید قرارداد امضا کند. من تا لحظه آخر منتظر ماندم و خودم کسی بودم که در کودکی به ورزشگاه آزادی می رفتم و پرسپولیس را تشویق می کردم و به هواداران می گویم من باشگاه را عوض نکردم و این پرسپولیس بود که عقب کشید و وقتی من را نخواستند نمی توانستم کاری کنم جز اینکه از پرسپولیس جدا شوم.

وی درباره اینکه آذری گفته روبین کازان تو را نخواسته و مجبور شدی به ایران برگردی گفت: من فکر میکنم این حرف ها از روی لجبازی یا حسادت است چون خود من نیم فصل به باشگاه گفتم می خواهم از تیم بروم به خاطر اینکه اینجا بازی به من نمی رسد. اگر باشگاه بازیکنی را نخواهد قطعا او را در لیست مازاد قرار می دهد. من خودم به باشگاه گفتم می خواهم جدا شوم و اصلا به ایران فکر نمی کردم اما وقتی برای تعطیلات آمدم و دیدم صحبت از باشگاه پرسپولیس شده با تمام وجودم آمدم چون بازیکن دوست دارد برای چنین باشگاه های بزرگی بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)