پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در بازی هفته بیست‌ویکم خود موفق شد به سه امتیاز خارج از خانه مقابل پیکان دست پیدا کند و فاصله در صدر جدول را به ۱۲ امتیاز رساند.

تیم فوتبال پیکان در آخرین دیدار از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پرسپولیس بود که این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخپوشان میهمان خاتمه یافت.

گل تیم پیکان را مهدی شیری (۵۹) به ثمر رساند و برای پرسپولیس هم در این دیدار گادوین منشا (۹) و علی علیپور (۱۳ و ۸۳) گلزنی کردند.

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سجاد مشکل‌پور، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی (پوریا آریاکیا – ۷۳)، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی (شاهین ثاقبی – ۵۷) و مرتضی آقاخان (کنت ایکه چوکو – ۲۰).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محسن مسلمان (بشار رسن – ۷۵)، سیامک نعمتی (احمد نوراللهی – ۷۳)، علی علیپور (شایان مصلح – ۹۰) و گادوین منشا.

نیمه اول
دقیقه ۲:
 گادوین منشا با ارسالی سیامک نعمتی را صاحب موقعیت گلزنی کرد که مدافعان پیکان موفق به دفع توپ شدند.

دقیقه ۹: پاس صادق محرمی برای منشا داخل محوطه جریمه این بازیکن را صاحب موقعیت کرد تا منشا پس از کنترل توپ و یک چرخش سریع‌، توپ را به تور دروازه پیکان بچسباند.

دقیقه ۱۳: پرتاب بلند حسین ماهینی روی اوت دستی و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده، باعث شد توپ به علی علیپور برسد و این بازیکن با ضربه سر ضرب از پشت محوطه جریمه توپ را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

دقیقه ۳۶: فراز امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: تعادل کنت به دنبال ارسال امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس به‌هم خورد، اما داور اعتقادی به خطا نداشت و بیرانوند در ادامه صاحب توپ شد.

دقیقه ۴۴: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شوتی محکم را به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که رحمان احمدی موفق به مهار این توپ شد.

دقیقه ۴۵: کنت ایکه چوکو از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۱+۴۵: پاسکاری منشا و سیامک نعمتی در محوطه جریمه تبدیل به موقعیت مناسبی برای نعمتی شد، اما رحمان احمدی این حمله پرسپولیسی‌ها را خنثی کرد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۰: علی علیپور با حرکت داخل محوطه جریمه و پاس رو به بیرون به منشا این بازیکن را صاحب موقعیت گلزنی کرد که ضربه اول او را رحمان احمدی دفع کرد و ضربه دوم منشا هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: داور مسابقه سیامک نعمتی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۵۵: سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۶: امیرحسین صادقی، مدافع پیکان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۵۹: مهدی شیری ضربه ایستگاهی پیکانی‌ها از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را روی دروازه ارسال کرد که با تعلل مدافعان پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، توپ بدون برخورد به کسی مستقیم وارد دروازه شد.

دقیقه ۶۶: علی علیپور از پشت محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که رحمان احمدی توپ او را در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۶: شجاع خلیل‌زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۹: آرفنگ دافه با تکل روی پای بازیکن پرسپولیس، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۸۳: علی علیپور پس از ورود به محوطه جریمه پیکان با ضربه‌ای آرام و زمینی دروازه رحمان احمدی را باز کرد.

دقیقه ۲+۹۰: سجاد مشکل‌پور، مدافع پیکان کارت زرد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)