مرجع خبری پرسپولیس : اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه دربی پایتخت گرفتار دو دستگی عجیبی شد تا آبی‌چوشان پایتخت در آستانه جدال حساس با تیم پیروزی گرفتار اختلاف نظر شدید شود و به نوعی آرامش قبل از دربی را از دست بدهند.

 

کمیته انضباطی باشگاه استقلال که در قبل از تحویل سال با تشکیل جلسه، مجتبی جباری را با جریمه چند میلیونی مجددا به تمرینات تیم بازگرداند،به نوعی مخالفت حود را با تصمیم مظلومی و پورحیدری نشان دادند چون آنها پیش از این بدون توجه به شرایط استقلال به دلایل اختلافات شخصی اعلام کردند جباری اجازه همراهی با استقلال را ندارد اما مدیریت باشگاه استقلال تصمیم به بازگشت جباری به تمرینات گرفت که این اتفاق با مخالفت شدید مظلومی و پورحیدری رو به رو شد به گونه‌ای که منصور پورحیدری در اعتراض به بازگشت مجتبی جباری به استقلال در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

 

اتفاقات عجیب و غریب باشگاه استقلال تهران در آستانه شهرآورد هفتادم تهران کماکان ادامه دارد تا جایی که منصور پورحیدری نیز از ادامه همکاری با این باشگاه سرباز زد.

 

البته قبل از این اقدام قائم مقام باشگاه استقلال هم در اعتراض به این رای از کار کناره‌گیری کرد.

 

استقلالی ها در تلاش هستند برای بازی حساس برابر پرسپولیس، پورحیدری را به تیم بازگردانند اما سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرده دیگر حاضر نیست با این تیم همکاری کند.

 

پورحیدری از سال 1390 در تمرینات استقلال حاضر نشده و امروز نیز یکی از غایبین تمرین آبی پوشان بود.

 

البته ذکر این نکته هم ضروری است که منصور پورحیدری از ابتدای فصل جاری بارها به دلایل مختلف از حضور در تمرینات استقلال سرباز زد اما با صبر فتح الله زاده این مساله زیاد خبرساز نشد اما به نظر می‌رسد این بار سرپرست موقت باشگاه استقلال باید صبوری و تعارف های همیشگی را کنار بگذارد و به طور جدی با سرپرست هنجارشکن استقلال به طور قانونی برخورد کند تا دیگر آقای پورحیدری به فکر حاشیه سازی در آستانه این بازی حساس نیفتد.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)