مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از خداداد افشاریان به واسطه اتهامات وارده بدون سند و مدرک به باشگاه آلومینیوم المهدی شکایت می‌کنیم.

ایسنا منطقه خلیج فارس، حسین جباری زاده صبح امروز در یک نشست خبری افزود: در برنامه نود 22 آبان ماه متأسفانه افشاریان بدون آنکه سند و مردکی داشته باشد سخنانی را بر زبان آورد که به هیچ وجه صحت نداشته و تنها برای گمراه کردن افکار عمومی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه باشگاه آلومینیوم تمامی سخنان این کارشناس داوری را رد کرده و اتهامات این شخص را با سند ارائه می‌کند، اظهار کرد: با طرح دادخواستی از این فرد شکایت خواهیم کرد تا از حقانیت باشگاه آلومینیوم المهدی دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیم با اتکا بر توانایی‌های خود و بدون هیچ ارتباطی شش هفته مانده به پایان مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را گرفت، تصریح کرد: نباید آقایان به خود اجازه دهند با طرح مسائلی برای پررنگ کردن خودشان، حیثیت یک باشگاه جوان و سالم را مقابل 70 میلیون بیننده مقابل تلویزیون ببرد.

جباری زاده اضافه کرد: چطور در بازی فصل گذشته برابر شهرداری یاسوج صمد اکبری که حتی اسمش جز لیست هم نبود، در میانه‌های بازی وارد میدان شده و حتی دروازه ما را باز کرد، نفوذ همین آقایان نادیده گرفته شد اما حالا که موضوع به دعوای شخصی می‌رسد به دلیل نبود حرفی دیگر، اعتبار باشگاه آلومینیوم را زیر سوال می‌برند؟!

وی در پایان گفت: از کمیته انضباطی می‌خواهم با پیگیری جدی این مسأله از حیثیت باشگاه آلومینیوم دفاع کرده و با محکوم کردن چنین افرادی نگذارند اخلاق در فوتبال از بین رفته و حقانیت و اخلاق مداری زیر پا له شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)