اتهام به زدوبند با هدایتی
مرجع خبری پرسپولیس : چند دقیقه پس از باخت به استیل‌آذین در رختکن پرسپولیس. سروصدا زیاد است و تصور خیلی‌ها این است که بازیکنان مشغول اظهار نظر در موردبازی و اشتباهاتی که در این مسابقه کرده‌اند هستند، اما صدای جرو بحث که بالا می‌گیرد خبری حامل اتهام به بیرون از رختکن درز می‌کند.

اتهام به دروازه‌بان اول تیم که شایعه کرده‌اند از طرف مدیرعامل متمول استیل‌آذین شارژ شده تا در بازی آنها مقابل پرسپولیس درون دروازه قرار نگیرد. بیشتر از همه صدای میثاق معمارزاده می‌آید. او حسین بادامکی، شیث رضایی و البته احمدرضا عابدزاده را خطاب قرار داده است.

اصلاً نمی‌شود کنترلش کرد. از اتهامی که به او زده‌اند عصبانی است و مدام می‌گوید «شکایت می‌کنم، شکایت می‌کنم». (م) یکی از بازیکنان پرسپولیس است که از نزدیک شاهد تمام اتفاقات بوده است. او ماجرا را این طور توصیف می‌کند و می‌گوید: «حرف خیلی‌ها این بود که چرا میثاق نمی‌خواهد در بازی با استیل‌آذین روی نیمکت بنشیند. منتهی شیث و بادامکی این حرف را در جمع زدند و به گوش میثاق رسیدکه او به خاطر هدایتی نمی‌خواهد مقابل استیل‌آذین بازی کند. میثاق خیلی از این اتفاق ناراحت بود و بیشتر ناراحتی‌اش به این دلیل بود که چرا در روی خود او این حرف‌ها را نزده‌اند و پنهان کاری کرده‌اند.»

این حرف فراتر از یک شایعه است. به همین دلیل هم بود که ملی‌‌پوش پرسپولیس به آب و آتش می‌زد تا مولد این شایعه را پیدا کند. شاید اگر احمدرضا عابدزاده در رختکن نبود جرو بحث میثاق با بادامکی و شیث به درگیری فیزیکی نیز کشیده می‌شد.

به گفته (م) عابدزاده میثاق را بوسید و به او گفت که آنها هم این جریان را از گوشه و کنار شنیده‌اند و روایت‌کننده‌های این خبر مدعی شده‌اند که هدایتی از طریق کریمی و استیلی از معمارزاده خواسته است تا پرسپولیس را مقابل استیل‌آذین همراهی نکند!

با بیان این ادعا جریان وارد فاز جدیدی می‌شود و پای حمید استیلی و کریمی نیز به این قضیه باز می‌شود. راوی خبر چه کسی است که پای کریمی و استیلی را به بازی باز می‌کند و آن را کف دست عابدزاده، بادامکی و شیث رضایی می‌گذارد؟

این سه عضو باشگاه پرسپولیس از گفتن نام شخص مورد نظر خودداری می‌کنند اما میثاق برای اینکه ثابت کند مصدوم بوده و چنین وصله‌هایی به او نمی‌چسبد روز چهارشنبه شکایتی را تنظیم و آن را تسلیم مراجع قضایی می‌کند. «هنوز هم ناراحتم. من مصدوم بودم و نمی‌توانستم بازی کنم. پس از مطرح شدن این شایعه به کلینیک باشگاه رفتم و MRI گرفتم. نظر دکتر زرینه هم این است که کتفم مصدوم است. تصمیم گرفتم شکایتم را تا آخرین لحظه دنبال کنم. می‌خواهم بفهمم که چه کسی این اتهام را به من زده و شایعه پراکنی کرده است. اصلاً چه دلیلی دارد که من بخواهم مقابل استیل‌آذین بازی نکنم. نه آن تیم، تیم سابقم بوده و نه دلیلی وجود دارد که بخواهم به خاطر یک شخص از بازی کردن برای تیمم امتناع کنم.»

 این اتفاق در حالی افتاده است که دکتر زرینه نیز گفته‌های میثاق را تأیید می‌کند. او می‌گوید که معمارزاده برای گرفتن MRI پیش او رفته تا ثابت کند که برای این دو بازی مصدوم بوده است. زرینه می‌گوید: «معمارزاده از ناحیه کتف کماکان احساس درد می‌کرد به همین دلیل ترجیح دادیم از وجود این دروازه‌بان در دیدار با استیل‌آذین استفاده نشود. ما تمام کارهای لازم در رابطه با فیزیوتراپی و مراحل درمانی دیگر را برای کتف آسیب‌دیده میثاق معمارزاده انجام دادیم اما این بازیکن در تست قبل از دیدار با ابومسلم نیز نتوانست موفق باشد تا برای این بازی هم استراحت کند.»

معمارزاده شکایت‌های لازم را انجام داده و اگر قرار است پی به اصل قضیه ببرد باید شیث و بادامکی را به دادگاه بکشاند. او ادعا کرده که تا آخرین لحظه روی شکایتی که کرده خواهد ایستاد و اگر این طور باشد شکی وجود ندارد که علی کریمی و حمید استیلی نیز از این اعضای باشگاه پرسپولیس شکایت خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)