پرسپولیس نیوز: مدیر حقوقی باشگاه پدیده از تعیین تکلیف تخلف مصطفی احمدی، بازیکن سیاه‌جامگان طی چند روز آینده توسط کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال خبر داد.

رضا شاه‌منصوری درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه پدیده خراسان از مصطفی احمدی، هافبک دفاعی تیم فوتبال سیاه‌جامگان که به قرارداد خود با پدیده در ابتدای فصل وفادار نماند اظهار کرد: مصطفی احمدی یکی از اولین بازیکنانی بود که باشگاه پدیده در پنجره نقل‌ وانتقالات قبلی با او قرارداد امضا کرد. باشگاه و کادرفنی بر روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما امضای بدموقع قرارداد وی با تیمی دیگر، علاوه بر غیرقانونی بودن مشکلات بسیاری را برای آماده‌سازی پدیده در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر به وجود آورد. بر همین اساس و بر خلاف میل قلبی خود، پرونده‌ای را در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تشکیل دادیم تا این قضیه را مورد بررسی قرار دهد.

شاه‌منصوری افزود: بر اساس قوانین واضح فیفا یک بازیکن نمی‌تواند با دو باشگاه دو قرارداد موازی امضا کند و بر طبق مدارک ارائه شده توسط ما، مصطفی احمدی مرتکب عملی غیرقانونی شده و پس از ارائه مدارک اولیه، اسناد جدیدی را نیز اخیرا به دست وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال رسانده‌ایم، بدین ترتیب تمام مستندات برای رای نهایی این کمیته آماده است.

مدیر حقوقی باشگاه پدیده درباره رای احتمالی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان نیز تصریح کرد: طبق آیین‌نامه‌ها می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که سرنوشتی مشابه اتفاقی که برای مهدی طارمی در پرونده پرسپولیس و ریزه اسپور رقم خورد، برای مصطفی احمدی نیز رقم بخورد. بدین ترتیب احتمال جریمه نقدی و محرومیت برای ایشان و همین‌طور باشگاه سیاه‌جامگان بسیار محتمل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)