فیفا بزودی رای پرونده وینگادا را اعلام می کند

 

مرجع خبری پرسپولیس : مصطفي شكري گفت: باشگاه پرسپوليس هنوز از هوار محمد شكايت نكرده اما اين حق را براي خود محفوظ مي‌دانيم و به زودي در اين مورد اقدام خواهيم كرد.

 

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس درمورد موضوع شكايت اين باشگاه از هوارملامحمد بازيكن جديد استقلال تهران اظهاركرد: براساس آيين نامه سازمان ليگ اگر هر بازيكن در پايان قراردادش با يك تيم ليگ برتري جذب يكي از تيمهاي ليگ برتري ديگر شود بايد 20 درصد از مبلغ قراردادش را به تيم قبلي پرداخت كند.

 

شكري ادامه داد: در مورد هوار هم بايد بگويم پس از اينكه ارتباط ما با هوار قطع شد، منتظر مانديم كه آيا اين بازيكن جذب تيم‌هاي خارجي مي‌شود يا با يكي از تيمهاي ليگ برتر قرارداد مي‌بندد كه با مشخص شدن پيوستن اين بازيكن به استقلال پرداخت 20 درصد از اين قرارداد به باشگاه پرسپوليس قطعي شد.

 

وي با اشاره به اينكه حق باشگاه پرسپوليس در طرح شكايت از هوارمحمد با و جود صادرشدن كارت بازي اين بازيكن همچنان پابرجاست گفت: طبيعي است كه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال هم با توجه به قوانين موجود راي را صادر كند و در صورتي كه هوارمحمد از راي صادر شده استنكاف كند مجازات تعليق يا محروميت از مسابقات شامل او خواهد شد كه البته اين موضوع با منافع باشگاه استقلال هم در مغايرت است.

 

 

شكري در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه پرسپوليس از هوار شكايت كرده يا خير گفت: هنوز ارتباط مستقيمي با اين بازيكن نداشتيم اما طبيعتا اين موضوع كه باشگاه پرسپوليس قصد شكايت از هوار را دارد به گوش اين بازيكن رسيده است. ما هنوز شكايت از هوار را تصويب نكرديم اما در اين مورد به زودي اقدام خواهيم كرد.

 

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس همچنين درباره پرونده شكايت وينگادا از اين باشگاه كه در حال حاضر در كميته تيم‌هاي فيفا قرار دارد گفت: وينگادا براي يك نيم فصل با پرسپوليس قرارداد داشت اما قرارداد او براي فصل بعد مشروط بود و مطمئنا هنگامي كه او در پايان فصل در پرسپوليس نمانده نمي‌تواند باقي مبلغ قرارداد را مطالبه كند.

 

شكري ادامه داد: باقي مبلغ قرارداد وينگادا 200 هزار دلار بود كه ما هم اعلام كرديم با پرداخت اين پول هيچ مشكلي نداريم اما ظاهرا وينگادا قصد دارد به دليل تاخير ما در پرداخت اين پول، مبلغ بيشتري از ما بگيرد و در حال حاضر طلب 140 هزار ديگر از باشگاه پرسپوليس كرده است.ا لبته ما هم در جلسه‌اي كه در فيفا داشتيم صحبت‌هاي خودمان را مطرح كرديم و فعلا منتظريم كميته تيم‌هاي فيفا اين موضوع را بررسي كند و راي نهايي را صادر كند.البته مشخص نيست كه اين راي در چه زماني صادر مي‌شود اما در جلسه آخر اين كميته آخرين مدارك دو طرف را براي بررسي دريافت كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)