شنبه 12 اردیبهشت (12:57)

مرجع خبری پرسپولیس: هفته نوزدهم مسابقات ليگ برتر امارات شب گذشته با 4 ديدار آغاز شد که طی آن تیم ااشارجه حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با 4 گل از حریف خود شکست خورد.

در نخستين ديدار شب گذشته الاهلي براي از دست ندادن صدر جدول به مصاف الشارجه با نتيجه 4 بر يك به پيروزي رسيد. براي الاهلي دسوزا در دقايق47و 87، بارو دقيقه 60 و فيصل خليل در دقيقه 66 گلزني كردند و تك گل الشارجه را كارلوس در دقيقه 90 به ثمر رساند.
الاهلي با اين نتيجه هشتمين پيروزي پياپي را كسب كرد و با 48 امتياز در صدر جدول قرار گرفت. همچنين الشارجه پس از اخراج سرمربي پرتغالي خود و در آستانه ديدار با پرسپوليس چهارمين شكست پياپي را پذيرا شد تا با بحران مواجه شود.

برتری الشباب در جام پادشاهی عریستان

دور رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام پادشاهی عربستان شب گذشته آغاز شد که طی آن تیم‌های الشباب و الاتحاد به ترتیب مقابل الهلال و الحزم به برتری رسیدند.

الشباب که یکی از حریفان پرسپولیس در گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست، جمعه شب دست به کار بزرگی زد و با سه گل میزبان خود الهلال را از پیش رو برداشت. برای الشباب در این بازی عبدو عطیف (45)، مارسلو رامیرو کاماچو (47) و عبدالعزیز السعران (62) گلزنی کردند. این شکست سنگین می تواند برای الهلال در فاصله پنج روز تا بازی برابر صبای ایران در هفته پنجم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز شود.
 

پیروزی حریفان استقلال
الاتحاد عربستان نیز دور رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام پادشاهی عربستان را با پیروزی پشت سرگذاشت. این تیم در ورزشگاه ملک عبدالله شهرجده با دو گل هشام ابوشروان (13) و نایف هزازی (87) از سد الحزم گذشت. الاتحاد روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب دیداری از هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به دیدار استقلال ایران خواهد آمد. زردپوشان عربستان با 8 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی گروه C این مسابقات هستند.

در حساس ترين ديدار شب گذشته فوتبال امارات نیز الجزيره حريف استقلال در ليگ قهرمانان آسيا در خانه خود با 2 گل العين را شكست داد تا با 45 امتياز پشت سر الاهلي منتظر لغزش اين تيم باشد. براي الجزيره بايانو در دقيقه 53 (پنالتي) و مبكوت در دقيقه 90، دو گل اين تيم را به ثمر رساندند. العين در دقيقه 22 و با اخراج دياز يار برزيلي خود 10 نفره به كار خود ادامه داد. العين با اين شكست 38 امتيازي شد و در مكان سوم جدول باقي ماند.

در ديگر ديدارهاي ديشب تيم‌هاي قعرنشين الخليج و الشعب در خانه الخليج به مصاف هم رفتند كه اين ديدار را الخليج يك بر صفر برد و الوحده 2 بر يك الشباب حريف سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا را شكست داد. مهرداد اولادي يكي از بازيكنان اصلي الشباب در اين ديدار بود اما نتوانست مانع ناكامي تيمش شود. الشباب كه با 3 امتياز تيم قعرنشين جدول رده بندي گروه چهارم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا است، روز سه شنبه هفته جاري در چارچوب هفته پنجم اين مسابقات در خانه از تيم سپاهان پذيرايي خواهد كرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)