مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال الغرافه در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر مقابل الجیش شکست سنگینی را پذیرا شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر قطر شب گذشته با برگزاری ۳ دیدار و قهرمانی دوباره لخویا و شکست سنگین یاران فرهاد مجیدی به پایان رسید.

 

در یکی از ۳ دیدار برگزار شده شب گذشته تیم فوتبال الغرافه، حریف هفته‌های سوم و چهارم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در خانه الجیش با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.

 

تک گل الغرافه را در این دیدار دندانی به ثمر رساند تا تیم قطری در آستانه دیدار با پرسپولیس که هفته آینده به میزبانی دوحه برگزار می‌شود شکستی سنگین را متحمل شود.

 

الغرافه به تازگی با برونو متسوی فرانسوی قطع همکاری کرده و سیلاس برزیلی هدایت این تیم را برعهده گرفته است. یاران مجیدی با این شکست با ۲۵ امتیاز به رده هفتم جدول رده‌بندی سقوط کردند.

 

در دیگر دیدار شب گذشته لخویا، حریف سپاهان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل العربی دیگر تیم آسیایی لیگ قطر که هادی عقیلی را در اختیار دارد به تساوی یک بر یک رضایت داد تا با این نتیجه لخویا، پدیده فوتبال قطر برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی لیگ این کشور را کسب کند. العربی نیز با این تساوی با ۲۳ امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد.

 

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر عربستان شب گذشته تیم فوتبال الهلال، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر بود و در پایان با تک گل نواف العابد به برتری دست یافت و با 53 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

 

الاهلی، حریف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم که در خانه القادسیه بازی می‌کرد در پایان 3 بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های الاهلی را در این بازی الجاسم، پانیمیرو و الموسی به ثمر رساندند.

 

الاهلی با این پیروزی 58 امتیازی شد و در مکان دوم جای گرفت.

 

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر امارات تیم فوتبال الشباب با تک گل داسیلوا در دقیقه 28 برابر بن‌یاس به برتری دست یافت و با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. بن‌یاس نیز با 19 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. الشباب در لیگ قهرمانان آسیا حریف پرسپولیس در گروه چهارم است. این تیم 2 فروردین در ورزشگاه آزادی با نتیجه 6 بر یک برابر پرسپولیس شکست خورد.

 

در دیگر دیدار النصر، حریف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی به تساوی 3 بر 3 دست یافت. النصر با 29 امتیاز در رده چهارم و الاهلی با 18 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

 

همچنین دیدار تیم‌های دبی و الوحده با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)