مرجع خبری پرسپولیس : بیست و یکمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان با پیروزی تیم‌های الهلال، النصر و الشباب و شکست تیم الاتحاد پیگیری شد.

 

هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان جمعه شب با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که طی آن تیم‌های الهلال، النصر، الشباب و التعاون مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته تیم فوتبال الهلال، صدرنشین جدول رده بندی در ورزشگاه ملک محمد بن فهد شهر دمام به مصاف الاتفاق رفت و با نتیجه 3 بر 2 مقابل میزبان خود به برتری رسید.

 

در این بازی برای تیم الاتفاق که از حمایت نزدیک به 20 هزار تماشاگر برخوردار بود، یحیی الشهری (8) و سباستین تیگالی (20 – پنالتی) گلزنی کردند و گل‌های تیم الهلال توسط احمد علی (22)، محمد الشلهوب (47) و یاسر القحطانی (71) به ثمر رسید. الهلال با برتری مقابل الاتفاق 49 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی استحکام بخشید. الاتفاق نیز با 35 امتیاز رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد.

الهلال عربستان یکی از تیم‌های حاضر در گروه A مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیاست که در آن سپاهان ایران، الغرافه قطر و الجزیره امارات نیز حضور دارند.

در شبی که تیم النصر با تک گل دقیقه 42 عمر هوساوی از سد الرائد گذشت و با 39 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول محکم‌تر از قبل کرد، تیم الاتحاد با یک گل برابر التعاون تن به شکست داد. برای تیم التعاون در این بازی خانگی عبدالعزیز الطارقی در دقیقه 71 موفق به گلزنی شد. الاتحاد تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر عربستان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پرسپولیس ایران، الوحده امارات و بنیادکار ازبکستان همگروه است. النصر نیز در گروه B این مسابقات با تیم‌های استقلال ایران، السد قطر و پاختاکور ازبکستان رقابت خواهد کرد.

دیشب همچنین تیم الشباب، همگروه ذوب آهن ایران در گروه D لیگ قهرمانان آسیا در خانه الحزم به میدان رفت و موفق شد میزبان خود را با چهار گل شکست دهد. برای الشباب در این بازی خارج از خانه الحسن کیتا (56، 60 و 73) و فیصل السلطان (85) گلزنی کردند تا این تیم با 36 امتیاز به سکوی چهارم جدول رده بندی لیگ برتر عربستان صعود کند.

هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان امروز با برگزاری سه دیدار طبق برنامه زیر به اتمام می رسد:
شنبه – 13/1/1390
* القادسیه – الاهلی
* الفتح – الوحده
* نجران – الفیصلی

جدول رده بندی:
1- الهلال 49 امتیاز – حریف سپاهان
2- الاتحاد 40 امتیاز – حریف پرسپولیس
3- النصر 39 امتیاز – حریف استقلال
4- الشباب 36 امتیاز – حریف ذوب آهن
—————————————————-
13- نجران 17 امتیاز
14- الحزم 6 امتیاز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)