مرجع خبری پرسپولیس : برنامه دوشنبه شب 90 گزارشی از ماجرای اختلاف دایی و شیث رضایی پخش کرد که در آن مدافع پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کرد که در پی می آید.

 


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شیث رضایی در خصوص شکایت از علی دایی به مراجع قضایی گفت: ایشان در برنامه پر بیننده 90 به من توهین کردند و افترا زدند و حق خود می دانم که در مقابل این اظهارات از خودم دفاع کنم.


وی افزود: بعد از بازی با استقلال از اردوی پرسپولیس اخراج شدم اما دلیل قانع کننده ای برای آن عنوان نشد. با این حال یک ماه و نیم مصاحبه نکردم و تنها گفتم حاضرم با پیراهن پرسپولیس فراموش شوم.


شیث رضایی ادامه داد: علی دایی گفته من جراحی زیبایی کرده بودم، هواداران پرسپولیس خودشان قضاوت کنند بینی من جراحی زیبایی شده یا خیر. علی دایی فراموش کرده با بینی شکسته گل قهرمانی پرسپولیس را در جام حذفی زدم.

 

مدافع اخراجی پرسپولیس افزود: هواداران پرسپولیس فراموش نکردند که این آقا در سال های آخر فوتبالش چگونه مقابل پرسپولیس بازی می کرد و وقتی به گل می رسید چگونه دست هایش را مشت می کرد!

شیث رضایی تاکید کرد: دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس حق دارد یک بازیکن را بخواهد یا نه اما باید برای اخراج من دلیل قانع کننده ای اعلام شود. هیچ هواداری باور نمی کند اشتباه شیث رضایی در دربی عمدی بوده باشد.

شیث ادامه داد: در اردوی امارات من یک پاس اشتباه دادم و از تیم اخراج شدم در حالی که در بازی بعدی یک بازیکن به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد. اگر من مستحق اخراج بودم، ایشان را باید به خاطر گل به خودی اعدام می کردند!

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: یک نفر در روبروی جایگاه در بازی اول به من بی احترامی کرد اما پاسخی ندادم. در بازی دوم وقتی داشتم وارد زمین می شدم باز هم آن شخص به من بی حرمتی کرد و وقتی بعد از چند دقیقه تعویض شدم باز هم شاهد بی احترامی هایش بودم. آقای دایی گفته خانواده ها از رفتار من ناراحت شدند اما من بجز این فرد کسی را در جایگاه ندیدم. به هر حال امیدوارم ایشان همانطور که وعده داده اند در پایان فصل حداقل یک جام برای هواداران بدست آوردند چون با این رفتارها هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)