پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با احترامی که برای تیم‌های مدعی قائلم اما شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر را برای پرسپولیس و بعد سپاهان می‌دانم چرا که پرسپولیس در قواره‌های قهرمان بازی می‌کند.

حسن شیرمحمدی در خصوص عملکرد پرسپولیس بعد از ۱۴ هفته که از لیگ برتر گذشته گفت: برانکو مربی خوبی است و بلد است که باید چکار کند. البته فکر نکنید نتایج اخیر فقط برای یک سال است چرا که او از روزی که آمد حتی پنج هفته اول فقط یک امتیاز گرفت اما به او فرصت دادند و مشاوره‌های خوبی به برانکو داده شد. او هم نشان داد که مربی با ارزشی است و حتی در سخت‌ترین شرایط به بازیکنی باج نداد و بازیکنانی مثل مسلمان و… با قاطعیت برخورد کرد و دیدید که مثل آب خوردن آنها را کنار گذاشت. این مسائل نشان داد که پرسپولیس روی یک بازیکن نمی‌چرخد و با ۱۲ بازیکن حتی به فینال آسیا رفت که این مسئله نشان از وضعیت خوب پرسپولیس دارد. شخصیت پرسپولیس یک شخصیت قهرمان است و به بردن عادت کرده‌اند. آنها در قواره‌های قهرمان بازی می‌کنند و خودشان را باور دارند و می‌بینیم که در هر شرایطی از باخت فراری هستند و امیدوارم از این به بعد این روند ادامه‌دار باشد.

وی درباره تساوی مقابل سپاهان هم افزود: به نظر من بازی دیروز یک بازی ۶ امتیازی بود اما نتیجه مساوی بیشتر به سود پرسپولیس است چرا که در خانه حریف بازی می‌کرد. همچنین سایر تیم‌های مدعی هم از این نتیجه استقبال می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم‌فصل هم گفت: قطعاً بازیکنان جدید می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند اما امیدوارم حضور آنها باعث تغییر روند حرکت پرسپولیس نشود. هرچند که شک ندارم حضور بازیکنان جدید باعث بهتر شدن نتایج پرسپولیس شود چرا که بازیکنان اضافه شده با تجربه هستند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند باز هم قهرمان شود، اظهار داشت: شک ندارید که قهرمانی برای پرسپولیس خواهد بود و به نظر من تا حدودی سپاهان هم این شانس را دارد که بتواند قهرمان شود اما استقلال یا پدیده شانسی ندارند. سال گذشته هم تیم پارس جنوبی در نیم‌فصل بالای جدول بود اما در نهایت در رده پنجم ایستاد. به هر حال تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در حد و اندازه‌های قهرمانی باش دو قواره قهرمانی داشته باشد. من برای تیم پدیده و هوادارانش احترام قائل هستم اما آنها را در حدواندازه‌های قهرمانی نمی‌بینیم و فکر می‌کنم مدعیان اصلی همین پرسپولیس و سپاهان خواهند بود. استقلال هم تا حدودی تیمش بیمار است و حتی مربی این تیم اولتیماتوم هم دریافت کرد و فکر می‌کنم که آنها هم شانسی برای قهرمان شدن نداشته باشند.

شیرمحمدی درباره وضعیت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم هم گفت: در نیم‌فصل دوم همیشه کار سخت است چرا که به قول فوتبالی‌ها دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و تیم‌ها خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همین نیم‌فصل اول بارش را ببندد چون در نیم‌فصل دوم تیم‌ها خیلی سخت امتیاز می‌دهند و به این راحتی نمی‌توان نتیجه گرفت.

وی درباره اینکه میانگین امتیازگیری پرسپولیس تا اینجا فوق‌العاده بوده است، گفت:‌ میانگین ۲ امتیاز در هر بازی برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود یک میانگین خوب است و این را هم در نظر بگیرید که پرسپولیس از نظر مهره با کمبودهایی روبه‌رو است. مطمئناً در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید پرسپولیس توان مضاعفی پیدا خواهد کرد هرچند که همانطوری که گفتم این تیم راهش را پیدا کرده و می‌داند که چه می‌خواهد من امیدوارم که این کادر فنی به کارش در پرسپولیس ادامه دهد تا شاهد نتیجه گرفتن پرسپولیس در ادامه راه باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)