مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسانی که برای قهرمان نشدن پرسپولیس ائتلاف می‌کنند دوست ندارند بزرگی این تیم را ببینند. اگر قهرمان شویم تا سال‌های سال حتی تیمی نمی‌تواند نزدیک این رکورد هم شود.

«مهدی شیری»  در خصوص شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس، هجمه‌هایی که علیه پرسپولیس وجود دارد و شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

از شروع تمرینات بگو، به نظرت تصمیم ادامه لیگ درست بود؟

به نظرم تصمیم درستی بود. برخی  در این شرایط،  کرونا را مطرح می‌کنند اما مسوولان برگزاری شجاعانه جلوی این فشارها ایستادند و می‌خواهند بازی‌ها برگزار شود.

به نظرت چرا می‌گویند لیگ به خاطر کرونا تعطیل شود؟

سوال من از آنهایی که می‌گویند لیگ لغو شود، این است که اگر کرونا تا یک سال دیگر وجود داشت باید چه کار کنیم؟ آنهایی که می‌گویند لیگ لغو شود می‌دانند با شروع مسابقات چیزی به نفعشان نخواهد بود. ما هم تا آخرین قدم برای قهرمانی پا پس نمی‌کشیم و می‌خواهیم همه با هم رکوردی استثنایی برای پرسپولیس خلق کنیم.

در این مدت هجمه زیادی علیه پرسپولیس و قهرمانی احتمالی این فصلش بوده، به نظرت چرا شرایط اینطور شد؟

هجمه‌ها همیشه وجود داشته. مردم بدانند فوتبال شغل ماست و ما هم باید مثل آن‌ها شغلمان را انجام بدهیم. حال برخی فرافکنی می‌کنند که لیگ برگزار نشود، به نظر من باید با آنها برخورد جدی شود.

نظرت در مورد ائتلافی که علیه قهرمان نشدن پرسپولیس درست شده چیست؟

کسانی که این کار را می‌کنند دوست ندارند بزرگی پرسپولیس را ببینند. امسال اگر قهرمان شویم کاری کردیم که تا سال‌های سال حتی تیمی نزدیکش هم نمی‌شود. به خاطر همین امیدوارم که بازی‌ها برگزار شود تا ما کارمان را تمام کنیم.

در این چند روز حتی به تونل ضدعفونی پرسپولیس هم ایراد گرفتند، چرا این رفتارها رو می‌بینم؟

همیشه این حواشی اطراف تیم بزرگ پرسپولیس وجود داشته و به نظر من کار باشگاه و تیم پزشکی برای خریداری و نصب تونل ضدعفونی بسیار حرفه‌ای بوده. اتفاقا معتقدم در این شرایطی که همه بازیکنان مدام چک می‌شوند راحت‌تر می‌شود از این بیماری پیشگیری کرد.

به نظرت قهرمانی این فصل پرسپولیس مسجل شده؟

اصلا این طور نیست. ۱۰ امتیاز اختلاف خوبی است اما گول زننده است. ما تیم بزرگی هستیم که بازیکنان بزرگی داریم و همه می‌دانند شرایط حساس است. به خاطر همین تا لحظه آخر تلاش خود را انجام می‌دهیم.

تو در تیم‌های قبلی هم خوب ضربه ایستگاهی می‌زدی و هم پنالتی، چرا در پرسپولیس هنوز این فرصت نصیبت نشده؟

یکی از فاکتورهای مثبت فنی من همین مسائل است. البته در پرسپولیس بازیکنان خوبی داریم که هم خوب ایستگاهی و هم خوب پنالتی می‌زنند. من هم در این شرایط سعی می‌کنم وظیفه خود را انجام بدهم و به پرسپولیس کمک کنم.

در طول فصل انتقاداتی نسبت به تو وجود داشت که در حمله خوب نیست یا پاس گل نمی‌دهد. انتقادها را قبول داری؟

در تیمی مثل پرسپولیس همیشه باید بجنگید و بهترین باشید تا هواداران شما را قبول کنند. معتقدم اگر انتقاد نباشد هیچ فوتبالیستی پیشرفت نمی‌کند. البته این را هم باید بگویم من این فصل یک پاس گل دادم و دیگر مدافعان چپ تیم هم یک پاس گل دادند. با این وجود تمام تلاشم را می‌کنم تا در ادامه فصل فصل بهتر باشم.

از انتخاب پرسپولیس راضی هستی؟

مگر می‌شود از این انتخاب ناراضی باشم؟  وقتی به پرسپولیس می‌آیی به تیمی آمدید که بزرگی، شخصیت و قهرمانی به شما می‌دهد که برای رزومه هر فوتبالیست عالی است. باعث افتخارم است که بازیکن پرسپولیس هستم و تا زمانی که در این تیم باشم همه تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران انجام می‌دهم.

سووال آخر.  وضعیت قرارداد تو برای فصل بعد چطور است؟

من یک سال دیگر  قرارداد دارم و امیدوارم که سالیان سال برای پرسپولیس بازی کنم و برای هواداران زحمت بکشم. پرسپولیس تیمی مردمی است که بدون هوادارانش هیچ معنی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)