پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چندان دوست ندارم در مورد اتفاقات سال گذشته صحبت کنیم؛ هدف اصلی ما در سال جدید کسب چهارمین قهرمانی پیاپی است.

مهدی شیری در ابتدا در مورد شرایط این روزهای خود در تعطیلات لیگ گفت: من هم در خانه ماندم و امیدوارم که این ویروس هر چه زودتر کنترل شود تا دوباره مردم ما کنار یکدیگر روزهای خوبی را تجربه کنند. سعی می کنم در خانه تمریناتم را انجام دهم تا از شرایط ایده آل خارج نشوم.

وی افزود: امیدوارم هرکس به نوبه خود نکات لازم بهداشتی را رعایت کند و تا جایی که امکان دارد از خانه خارج نشود تا ما هم از این بحران خارج شویم و هر چه زودتر زندگی مردم به حالت عادی بازگردد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سال نو و اهدافش در این سال خاطرنشان کرد: ابتدا امیدوارم که تمام مردم ایران در سلامت سال خوبی را پیش رو داشته باشند. من هم در راستای اهداف شخصی و ورزشی خودم گام برمیدارم و امیدوارم که بتوانم به آنها دست پیدا کنم.

وی تاکید کرد: به طور حتم مهم‌ترین هدف قهرمانی است. امسال نه تنها من بلکه همه بازیکنان مصمم به پوکر قهرمانی هستیم و امیدواریم که بتوانیم ادامه لیگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم و با کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی، دل هواداران را شاد کنیم.

شیری در مورد اتفاقات بد سال ۹۸ اضافه کرد: در مجموع سال ۹۸ سال خوبی برای من بود. دوست ندارم چندان در مورد گذشته صحبت کنم. مهم‌ترین موضوع موفقیت در سال پیش رو است و امیدوارم بتوانیم با موفقیت در تمام بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان دل هواداران را شاد کنیم. البته از بدترین اتفاقات می‌توان به تغییرات زیاد در باشگاه و مدیریت اشاره کرد.

وی گفت: همه بازیکنان برای موفقیت همدل هستند و امیدواریم کنار هم با کمک هواداران سال پر جام و موفقیتی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)